dodano: 2014-10-10 13:24 | aktualizacja:
2014-10-10 13:48
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Viacom International Media Networks
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Na drugim miejscu uplasował się „George prosto z drzewa”, zrealizowany na bazie popularnego filmu (2,1 proc. RT i 12,2 proc. SHR), następnie „iCarly”, hitowy serial o grupie przyjaciół wydających internetową gazetę (2,05 proc. RT i 9,6 proc. SHR). Październikowa nowość stacji, „Piekaczki”
(więcej tutaj), również wzbudziła duże zainteresowanie wśród młodych widzów (1,9 proc. RT i 10,8 proc. SHR) [dane: AGB Nielsen, TechEdge, Poland, 9 października 2014 roku, godz. 6:00-21:00, dzieci 4-12, dane nieważone, za Viacom International Media Networks/VIMN].
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.