dodano: 2014-11-15 17:09 | aktualizacja:
2014-11-15 17:41
autor: Łukasz Knapik |
źródło: TVP
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Przez całą dobę wyświetlana jest interaktywna belka tzw. teaser (pojawia się ona co godzinę, przy zmianie kanału, bądź przy wywołaniu jej za pomocą pilota). Wybierając czerwony przycisk na pilocie podczas emisji komunikatu widz przenosi się do specjalnie stworzonej aplikacji Saturna, gdzie może obejrzeć spot reklamowy.
Reklama Saturna w HbbTV TVP:
- Wykorzystanie telewizji hybrydowej czyli innowacyjnego i zaawansowanego technologicznie produktu w kampanii Saturna idealnie wpisuje się w komunikat marki, która w kampanii wizerunkowej promuje się przez hasło „Myśl technologicznie" - mówi
Eliza Slicner, specjalistka ds. mediów interaktywnych.
- Jednakże sieci handlowe mogą wykorzystać aplikację w HBB również przy kampaniach sprzedażowych ponieważ daje ona możliwość prezentacji produktów wraz z ich cenami, podmiany ich z dnia na dzień ,a nawet wskazania lokalizacji najbliższego sklepu - dodaje.
Według październikowych statystyk GemiusTraffic aplikacja hybrydowa TVP dociera miesięcznie do ponad 620 tys. unikanych użytkowników, którzy generują ponad 50 mln odsłon. W stosunku do roku ubiegłego jest to wzrost o 75 proc. (wszystkie dane za TVP). Dotychczas zrealizowano akcję między innymi dla takich marek jak Allegro
(więcej tutaj), Coca-Cola, MasterCard, Ford.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.