dodano: 2014-11-21 12:03 | aktualizacja:
2014-11-21 12:47
autor: Łukasz Knapik |
źródło: 4fun Media
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Mija rok odkąd aplikacja FUN APP pojawiła się na rynku. Aktualnie osiągnęła poziom 50 tysięcy ściągnięć wersji mobilnej oraz ponad 20 tysięcy w innych wersjach i liczby te stale rosną (wszystkie dane za 4fun Media).
- Nowatorskie rozwiązania bez wątpienia przyczyniły się do jej popularności - czytamy w komunikacie. Aplikacja od razu została zauważona, czego dowodem są pierwsze nominacje do nagród przyznawanych w dziedzinie innowacji technologicznych
(więcej tutaj). Wyróżniona została wówczas między innymi w takich konkursach jak: Grand Press Digital, Nagrodach Mobile Trends Awards, czy Best Mobile App Awards 2013.
- Nagroda Appaward 2014, przyznana przez internautów, jest podwójnie satysfakcjonująca, gdyż to właśnie sami użytkownicy docenili jej wartość - informuje nadawca. W konkursie pokonała ona łącznie dwudziestu ośmiu konkurentów, a wśród nich takie aplikacje jak: Program TV Telemagazyn, 2048 Pixels, czy VOD Bajki.
- Głównym założeniem aplikacji FUN APP jest dostarczenie widzom kanałów muzycznych, należących do 4fun Media S.A., kolejnej warstwy interakcji, komunikacji czy też rozrywki w oparciu o kontent telewizyjny. Jest to jedyna tego typu aplikacja działająca w interakcji z kilkoma kanałami telewizyjnymi 24 godziny na dobę, zarówno w Polsce jak i na świecie. Jej użytkownik otrzymuje dostęp do dodatkowych treści, quizów, jak również możliwość kontaktu na żywo z innymi widzami. Z kolei dla reklamodawców jest doskonałym narzędziem do rozbudowanej komunikacji marketingowej, stwarzając warunki do prowadzenia wielopłaszczyznowych i zintegrowanych, a przede wszystkich cross mediowych, czyli bardziej skutecznych kampanii reklamowych - czytamy w komunikacie.
- Otrzymanie tej prestiżowej nagrody jest kolejnym potwierdzeniem faktu, że nasza aplikacja osiągnęła sukces. Uruchomienie FUN APP wpisuje się w szerszą strategię inwestowania przez Grupę 4fun Media w narzędzia multiscreeningu, przez co skuteczniej docieramy do widzów, dając im nowe możliwości korzystania z oferty programowej. Dla naszej pozycji rynkowej w tym segmencie istotne znaczenie może mieć realizowana właśnie emisja obligacji. Część środków pozyskanych dzięki niej, chcemy przeznaczyć właśnie na tworzenie lub zakup na rynku kolejnych innowacyjnych nośników naszego kontentu, co w dłuższej perspektywie powinno przełożyć się na dywersyfikację przychodów spółki - komentuje
Ewa Czekała, prezes zarządu
4fun Media S.A., nadawcy kanałów
4fun.tv,
TV.Disco,
Mjuzik,tv i
RBL.TV.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.