reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Lidl niestandardowo w kanałach Discovery [wideo]

dodano: 2014-11-24 12:58 | aktualizacja: 2014-11-24 16:30
autor: Łukasz Knapik | źródło: Discovery Networks CEEMEA/satkurier.pl

Lidl Jak wygląda proces powstawania kabanosów? W jaki sposób wytwarza się piwo? Czym różni się sałata uprawiana hydroponicznie od tej rosnącej na grządkach? Dzięki najnowszej, przygotowanej przez Discovery kampanii, poznamy drogę, jaką pokonują produkty sieci Lidl, aby trafić na sklepową półkę.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Pod koniec października br. na antenie Discovery Channel, Discovery Science, TLC oraz Animal Planet ruszyła niecodzienna kampania sieci Lidl Polska. Na jej potrzeby powstały do tej pory trzy unikatowe kreacje, których celem jest pokazanie drogi, jaką przebywają produkty oferowane przez dyskont, od dostawcy aż na sklepową półkę. Wszystkie utrzymane zostały w konwencji krótkich form - 3-minutowych winiet komercyjnych. Przewodnikiem jest w nich dziennikarz Łukasz Grass, który dla Discovery prowadził już program „Polska: Operacja zmiana” (więcej tutaj i tutaj).

Lidl w Discovery - piwo Argus:



Lidl w Discovery - sałata:



Lidl w Discovery - kabanosy Tarczyński:



Na potrzeby kampanii zrealizowanych zostanie w sumie 7 mini programów. Do tej pory w filmach poruszony został m.in. wątek Zakładów Tarczyński i produkowanych tam kabanosów Pikok. Pokazane zostało także gospodarstwo rodziny Wychowałek i ich firma F.H Nowalijka, gdzie sałatę hoduje się hydroponicznie - czyli bez użycia gleby. Powstała również wersja ukazująca proces warzenia piwa Argus, wyróżnionego złotym medalem przez International Institute for Quality Selection.

- Kampania jest autorskim projektem Discovery Networks zrealizowanym we współpracy z siecią Lidl Polska. Cieszymy się, że udało się nam wspólnie stworzyć unikalny kontent, podkreślający jakość produktów marki Lidl oraz rolę, jaką pełnią najlepsi lokalni producenci oraz dostawcy, od lat związani z marką - powiedział Jacek Szymczyk, Ad Sales Director Central Europe, Discovery Networks CEEMEA.

- Konwencja kręconych wspólnie z Discovery materiałów pozwala nam wniknąć daleko głębiej niż tylko w szczegóły procesu produkcyjnego. Stawiamy na zaufanie i wiarygodność w dialogu z klientami i w relacjach ze współpracującymi z nami producentami. Jesteśmy zdania, że pokazując konkretne firmy oraz kulisy produkcji wielu naszych produktów, zwracamy uwagę na wielką wagę jaką Lidl przywiązuje do jakości, świeżości, naturalności,  a także nowoczesnych rozwiązań technologicznych - podkreśla Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska.

Za produkcję winiet odpowiedzialny był dom produkcyjny Timecode. Kampania w kanałach Discovery Networks potrwa do 20 grudnia br.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Propozycje stacji TV i VOD


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Octagon SF8008 Supreme Twin UHD 4K 2xDVB-S2X

Octagon SF8008 Supreme Twin UHD 4K 2xDVB-S2X - odbiornik UHD...

569 zł Więcej...

Odbiornik DVB-T/T2/C AB TereBox 2T HEVC

Najnowszy hybrydowy (naziemno- kablowy) odbiornik DVB-T/T2/C (bez LAN) z MPEG-4/H.264...

119 zł Więcej...

Miernik Satlink ST-6986 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem i testerem optycznym

Miernik Satlink ST-6986 do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2, naziemnych...

1 630 zł Więcej...