dodano: 2014-11-24 12:58 | aktualizacja:
2014-11-24 16:30
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Discovery Networks CEEMEA/satkurier.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Pod koniec października br. na antenie Discovery Channel, Discovery Science, TLC oraz Animal Planet ruszyła niecodzienna kampania sieci Lidl Polska. Na jej potrzeby powstały do tej pory trzy unikatowe kreacje, których celem jest pokazanie drogi, jaką przebywają produkty oferowane przez dyskont, od dostawcy aż na sklepową półkę. Wszystkie utrzymane zostały w konwencji krótkich form - 3-minutowych winiet komercyjnych. Przewodnikiem jest w nich dziennikarz Łukasz Grass, który dla Discovery prowadził już program „Polska: Operacja zmiana”
(więcej tutaj i tutaj).
Lidl w Discovery - piwo Argus:
Lidl w Discovery - sałata:
Lidl w Discovery - kabanosy Tarczyński:
Na potrzeby kampanii zrealizowanych zostanie w sumie 7 mini programów. Do tej pory w filmach poruszony został m.in. wątek Zakładów Tarczyński i produkowanych tam kabanosów Pikok. Pokazane zostało także gospodarstwo rodziny Wychowałek i ich firma F.H Nowalijka, gdzie sałatę hoduje się hydroponicznie - czyli bez użycia gleby. Powstała również wersja ukazująca proces warzenia piwa Argus, wyróżnionego złotym medalem przez International Institute for Quality Selection.
- Kampania jest autorskim projektem Discovery Networks zrealizowanym we współpracy z siecią Lidl Polska. Cieszymy się, że udało się nam wspólnie stworzyć unikalny kontent, podkreślający jakość produktów marki Lidl oraz rolę, jaką pełnią najlepsi lokalni producenci oraz dostawcy, od lat związani z marką - powiedział
Jacek Szymczyk, Ad Sales Director Central Europe,
Discovery Networks CEEMEA.
- Konwencja kręconych wspólnie z Discovery materiałów pozwala nam wniknąć daleko głębiej niż tylko w szczegóły procesu produkcyjnego. Stawiamy na zaufanie i wiarygodność w dialogu z klientami i w relacjach ze współpracującymi z nami producentami. Jesteśmy zdania, że pokazując konkretne firmy oraz kulisy produkcji wielu naszych produktów, zwracamy uwagę na wielką wagę jaką Lidl przywiązuje do jakości, świeżości, naturalności, a także nowoczesnych rozwiązań technologicznych - podkreśla
Anna Biskup, PR Manager
Lidl Polska.
Za produkcję winiet odpowiedzialny był dom produkcyjny Timecode. Kampania w kanałach Discovery Networks potrwa do 20 grudnia br.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.