dodano: 2015-03-04 14:39 | aktualizacja:
2015-03-04 17:33
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Grupa ZPR Media
2 marca br. ruszyła kampania wizerunkowa Radia Vox FM (Grupa ZPR Media) połączona z antenową akcją specjalną pod hasłem „Łowcy hitów”. Kampania obejmie prasę („Super Express”, „Gazeta Wyborcza”, „Gazeta Telewizyjna”, „Party”, „Przegląd Sportowy”), Internet (wp.pl, onet.pl, interia.pl), telewizję (TVP, TVN i pakiet TVN Mix Muxx, Polsat i pakiet Polsat Mix Ogólny, Vox Music TV, Fokus TV, Polo TV), kino (Multikino, Cinema City, Helios) i siatki wielkoformatowe.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. W 15-sekundowym spocie reklamowym wykorzystano utwór Chawki feat. Dr. Alban „It’s My Life”. Za jego przygotowanie odpowiada Grupa 13.
- Nieco ponad roku temu słuchacze w 18 miastach Polski mogli usłyszeć po raz pierwszy Vox FM W Rytmie Hitów. Dziś nasze radio to najchętniej słuchana sieć ponadregionalna, śmiało konkurującą z największymi nadawcami ogólnopolskimi. Intensywnie wykorzystaliśmy ten czas na działania programowe i promocyjne. Od początku staraliśmy się bazować na pozytywnym przekazie, zaskakiwać naszych słuchaczy i wywoływać uśmiech na ich twarzach. Taka jest też nasza najnowsza propozycja - bohaterami spotu są małe dzieci w fotelikach samochodowych. Owszem, dzieci nie stanowią grupy docelowej Vox FM, ale to właśnie od nich możemy się wiele nauczyć. Doskonale wiedzą, co dobre i nie są jeszcze obciążone żadnymi ograniczeniami kulturowymi oraz społecznymi, mogą być po prostu sobą. Świat dzieci jest radosny i nieskrępowany, chcemy, aby ta radość powodowana słuchaniem Vox FM udzieliła się również dorosłym
- mówi Piotr Rzepka, dyrektor programowy Radia Vox FM.
Spot promujący Radio Vox FM:
Gadżetem kampanii są wideorejestratory samochodowe, które będę rozdawane na antenie radia, aby każdy mógł zarejestrować reakcję swojego dziecka na Vox FM. Równocześnie słuchacze stacji będą mogli wziąć udział w antenowej akcji specjalnej pod hasłem „Łowcy hitów”. Konkurs ruszył 2 marca br. Przez cztery kolejne tygodnie od poniedziałku do piątku słuchacze stacji będą mieli za zadanie „upolować” pojawiający się kilka razy dziennie utwór konkursowy. Zwycięzcy za każdym razem otrzymają nagrodę pieniężną. Łączna pula nagród to prawie 90 tysięcy zł.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.