reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Polsat liderem oglądalności w I kwartale 2015

dodano: 2015-04-02 12:10 | aktualizacja: 2015-04-02 14:32
autor: Łukasz Knapik | źródło: Cyfrowy Polsat

logo polsat Jak informuje nadawca, Polsat (należący do Cyfrowego Polsatu) okazał się zdecydowanym liderem oglądalności w grupie komercyjnej 16-49 w pierwszym kwartale roku, osiągając wynik na poziomie 13,4 proc. SHR. Jako jedyna stacja spośród tzw. wielkiej czwórki (TVP1, TVP2, Polsat, TVN) poprawiła swoje udziały, porównując dane rok do roku - wzrost o 2 proc., pozostałe stacje zanotowały spadki: TVN (12,67 proc. SHR - spadek o 3 proc.), TVP1 (8,87 proc. SHR - spadek o 15 proc.) oraz TVP2 (8,36 proc. - spadek o 6 proc.). Bardzo dobre wyniki w grupie komercyjnej 16-49 osiągnęła również cała Grupa Polsat, notując wynik na poziomie 24 proc. SHR. Względem analogicznego okresu w ubiegłym roku, Grupa poprawiła wynik o 1,5 proc.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Polsat poprawił swoje wyniki w grupie komercyjnej 16-49 względem analogicznego okresu w 2014 roku o 2 proc. - Co ważne, stacja była jedyną spośród wszystkich największych nadawców, która zanotowała wzrost oglądalności. Cała konkurencja odnotowała spadki w grupie komercyjnej 16-49 względem ubiegłego roku - zapewnia Polsat.

Wpływ na wysoki wynik oglądalności Polsatu miał m.in program „Twoja twarz brzmi znajomo”. Na zdjęciu Kaja Paschalska jako Beyonce Knowles, foto: Cyfrowy Polsat


Na wysoki wynik oglądalności Polsatu w pierwszym kwartale 2015 roku miały wpływ m.in.: pozycje rozrywkowe - „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”, „Twoja twarz brzmi znajomo”, „Celebrity Splash!”, „Tylko muzyka. Must be the music”; premierowe odcinki „Naszego nowego domu” (więcej tutaj), filmy - „Kevin sam w Nowym Jorku”, „Sami swoi”, „Pacyfikator”, „Bad Boys 2”, Apocalypto”, „2012”, „Pasja”, „Merida Waleczna”, czy „Avatar”; oraz mecz eliminacji Mistrzostw Europy w piłce nożnej 2016 (European Qualifiers) Irlandia - Polska (więcej tutaj). - Warto dodać, że wszystkie mecze eliminacyjne do Euro 216 są dostępne wyłącznie w sportowych kanałach Polsatu - czytamy w komunikacie.

Świetny wynik zanotowała też w całym kwartale Grupa Polsat, której oglądalność w porównaniu z pierwszym kwartałem 2014 roku wzrosła w grupie komercyjnej 16-49 o blisko 1,5 punktu procentowego (wzrost o prawie 6,5 proc.) - osiągając wynik na poziomie 24 proc. SHR. Najwyższą oglądalność, obok Polsatu, i wzrost w grupie komercyjnej 16-49 miały: TV4 - wzrost o 33 proc. (więcej tutaj), TV6 - wzrost o 41 proc., a także Polsat News 2 - wzrost o 33 proc. (dane Nielsen Audience Measurement/NAM, za Cyfrowym Polsatem).


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Oglądalność


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Mini PC Homatics Dongle G Google TV

Homatics Dongle G to odtwarzacz multimedialny 4K o kompaktowej konstrukcji...

269 zł Więcej...

nc+ telewizja na kartę + moduł CI+

CAM CI+ 4K (bez ECP) z kanałami Museum 4K i...

299 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX R 4K + Tuner DVB-T2 na USB

Homatics BOX R z adapterem DVB-T2 na USB-C to dobry...

409 zł Więcej...