reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

„Piąty bieg” 25 w History z kampanią [wideo]

dodano: 2015-04-28 17:10 | aktualizacja: 2015-04-28 17:59
autor: Łukasz Knapik | źródło: A+E Networks Poland

History Piąty bieg A+E Networks Poland rozpoczęło kampanię promującą legendarną serię motoryzacyjną „Piąty bieg” (ang. „Fifth Gear”). Premiera nowego sezonu odbędzie się w czwartek, 30 kwietnia br. o godzinie 23:00 tylko w kanale History (więcej tutaj).



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Premiera nowego sezonu „Piątego biegu” rozpocznie się od odcinka nakręconego w Polsce. Były kierowca Formuły 1, Tiff Needell wraz z Vicki Butler-Henderson - pierwszą kobietą, która wygrała włoski wyścig Maserati, wezmą udział w Rajdzie Barbórki, przemierzą Puszczę Kampinoską i odwiedzą Muzeum Motoryzacji w Otrębusach. Chcą bliżej poznać kulturę motoryzacyjną kraju nad Wisłą. By tego dokonać, Tiff bierze udział w ostatnim etapie Rajdu Barbórka na oblodzonych ulicach Warszawy, do którego przygotowywał go sam Maciej Oleksowicz, kierowca rajdowy. Po zaledwie kilku godzinach treningu, bez próby na trasie, Tiff ma tylko jedno podejście na zaprezentowanie swoich umiejętności. Vicki ma okazje przejechać się trzema polskimi samochodami - Syreną, Warszawą i Polonezem, a także dowiedzieć się czegoś o historii aut od ich właściciela - dziennikarza motoryzacyjnego Patryka Mikiciuka. Tiff i Vicki przekonają się również o funkcjonalności dwóch supernowoczesnych kabrioletów w samym środku polskiej zimy. Po powrocie do Anglii dokonują testu łosia na Porsche i Bentley'u, by sprawdzić, jak zwrotne potrafią być auta tej klasy.

Kampania prasowa promująca program „Piąty bieg” w History. Na zdjęciu icki Butler-Henderson, Tiff Needell i Jonny Smith oraz samochody Porsche, Aston Martin i Ferrari, foto: A+E Networks Poland


Kampania reklamowa „Piąty bieg” potrwa przez kolejne 4 tygodnie. Obejmuje ona cross-promocję na antenie kanałów z portfolio A+E Networks, reklamę prasową (m.in. „Tele Tydzień”, „Motor”, „To & Owo”, „Auto Moto”) oraz kampanię w Internecie na stronach portalu Interia.pl, Facebooku oraz You Tube. Oficjalnym partnerem serialu jest UPC Polska. W związku z premierą serialu Polskę ponownie odwiedził Tiff Needell, by wziąć udział w evencie na torze wyścigowym w Ułęży.

Za przygotowanie materiałów promocyjnych (spotu telewizyjnego, reklamy prasowej i internetowej) odpowiada londyńska agencja Tea we współpracy z działem kreacji A+E Networks (Kevinem Rixonem i Stevenem Allenem). Planowaniem mediów zajął się dom mediowy OMD Media Direction.

„Piąty bieg” 25 w History - zapowiedź:





„Piąty bieg” - sezon 25., emisja w czwartki (od 30 kwietnia 2015 roku) o 23:00 w History (History HD). Poprzednie sezony mogą również oglądać widzowie Discovery Turbo Xtra (Discovery Turbo Xtra HD).


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Propozycje stacji TV i VOD


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik DVB-T/T2/C AB TereBox 2T HEVC

Najnowszy hybrydowy (naziemno- kablowy) odbiornik DVB-T/T2/C (bez LAN) z MPEG-4/H.264...

119 zł Więcej...

Mini PC Homatics Dongle Q

Homatics Dongle Q to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...

239 zł Więcej...

Google TV Next 4K Stick HDMI

Google TV Next 4K Stick HDMI to ciekawy i wydajny...

339 zł Więcej...