Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Czasem pozornie zwykłe rzeczy mogą dać szansę na unikalne doświadczenie. Wystarczy umieć wykorzystać schemat, modyfikując go do swoich potrzeb. Nie chodzi w końcu o to co mamy, ale jak wykorzystujemy dane nam zasoby. - m.in. te słowa padły w trakcie finałowego wydarzenia programu z ust
Dennisa Hodgesa, jednego z prelegentów finału
Think Big 2015 i zarazem bohatera pierwszego filmu z cyklu
Think Big Academy.
Ten i każdy kolejny film z serii wpisuje się w ideę wspierania przedsiębiorczości przez
UPC Biznes. Młodzi twórcy kreatywnego biznesu znajdą za ich pośrednictwem odpowiedź na pytanie jak działać w biznesie, inspirując się najbliższym otoczeniem, w czym tkwi tajemnica sukcesu współczesnych firm oraz jakie są światowe trendy w tym zakresie.
Autorzy pozostałych wystąpień, zarejestrowanych podczas tegorocznej
Think Big Final & Inspiration Day by UPC Biznes - wielkiego finału konkursu to m.in..
Krystian Cieślak - Chief Marketing Officer Ifinity - polskiego producenta beaconów oraz
Janusz Kaniewski - jeden z najwyżej notowanych projektantów w polskim biznesie, wieloletni projektant jednej z najbardziej rozpoznawalnych pracowni projektowych na świecie -
Pininfarina.
Do
Think Big,
UPC Biznes (jesienią tego roku będziemy mieli okazję śledzić już 3. edycję konkursu) zapraszało dotychczas firmy, które już aktywnie działają na rynku, dając tym samym szansę podmiotom spoza kategorii tzw. projektów startupowych.
Zwycięzcą pierwszej edycji
Think Big został
IzzyBike - projekt komercjalizacji roweru bez łańcucha. O główną nagrodę drugiej edycji
Think Big ubiegały się firmy z branż e-commerce, robotyki, healthcare, IT oraz biotechnologicznej.
Laureatem drugiej odsłony konkursu, została firma
Egzotech z Gliwic - producent robota rehabilitacyjnego
Luna EMG. Drugie miejsce zajęli
Leia Display System - twórcy ekranu umożliwiającego wyświetlanie obrazu w powietrzu oraz
Lo Fi Robot - autorzy systemu do konstruowania robotów i nauki robotyki.
Ostatnią edycję konkursu jej autorzy kierowali szczególnie do twórców inicjatyw biznesowych, wpisujących się w ideę balansu między pracą i życiem prywatnym - stąd hasło tegorocznej odsłony
Think Big - „
We share your passion for business”.
Poniżej materiał wideo z pierwszej akademii:
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.