A+E Networks Poland rozpoczęło kampanię promującą nowy serial Agnieszki Holland „Dziecko Rosemary”. Premiera produkcji odbędzie się w piątek, 1 maja br. o godzinie 21:00 w kanale Lifetime(więcej tutaj).
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Czteroczęściowy serial „Dziecko Rosemary” to najnowsza wersja nagrodzonego Oscarami dramatu Romana Polańskiego, na motywach bestsellerowej powieści Iry Levina. Tym razem reżyserią zajęła się Agnieszka Holland, a akcja została przeniesiona do współczesnej Francji. „Dziecko Rosemary” opowiada o młodym małżeństwie, które emigruje z Nowego Jorku do Paryża z nadzieją, że przeprowadzka pomoże im podźwignąć się po kryzysie związku. Wszystko zdaje się iść zgodnie z planem - Rosemary (Zoe Saldana) zachodzi w ciążę, a pisarska kariera Guya (Patrick J. Adams) nabiera rozpędu. Wkrótce jednak w życiu kobiety pojawiają się tajemnicze postaci, a idyllę przerywa szereg niepokojących zdarzeń. W rolach drugoplanowych w serialu pojawiają się Wojciech Pszoniak i Weronika Rosati, muzykę skomponował Antoni Komasa, a Mary Komasa śpiewa utwór towarzyszący serialowi.
Kampania reklamowa serialu „Dziecko Rosemary” potrwa 3 tygodnie. Obejmuje ona cross-promocję na antenie kanałów z portfolio A+E Networks (CI Polsat, History), reklamę prasową (m.in. „Tele Tydzień”, „To & Owo”, „Tele Świat”), kampanie radiowe na antenie RMF FM i RMF Classic oraz w Internecie na stronach portalu interia.pl, Facebooku oraz YouTube.
„Dziecko Rosemary” w Lifetime - zapowiedź:
W kampanii telewizyjnej i radiowej udział wzięła reżyser serialu, Agnieszka Holland. Za przygotowanie materiałów promocyjnych (spotu telewizyjnego, reklamy prasowej i internetowej) odpowiada londyńska agencja Tea we współpracy z działem kreacji A+E Networks (Andrea Locatelli i Mark Cornnachia). Planowaniem mediów zajął się dom mediowy OMD Media Direction.
„Dziecko Rosemary” - premiera w piątek, 1 maja 2015 roku o 21:00 w Lifetime (Lifetime HD).
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.