reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Lifetime promuje serial „Dziecko Rosemary” [wideo]

dodano: 2015-04-30 10:48 | aktualizacja: 2015-04-30 11:49
autor: Łukasz Knapik | źródło: A+E Networks Poland

Lifetime A+E Networks Poland rozpoczęło kampanię promującą nowy serial Agnieszki Holland „Dziecko Rosemary”. Premiera produkcji odbędzie się w piątek, 1 maja br. o godzinie 21:00 w kanale Lifetime (więcej tutaj).



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Czteroczęściowy serial „Dziecko Rosemary” to najnowsza wersja nagrodzonego Oscarami dramatu Romana Polańskiego, na motywach bestsellerowej powieści Iry Levina. Tym razem reżyserią zajęła się Agnieszka Holland, a akcja została przeniesiona do współczesnej Francji. „Dziecko Rosemary” opowiada o młodym małżeństwie, które emigruje z Nowego Jorku do Paryża z nadzieją, że przeprowadzka pomoże im podźwignąć się po kryzysie związku. Wszystko zdaje się iść zgodnie z planem - Rosemary (Zoe Saldana) zachodzi w ciążę, a pisarska kariera Guya (Patrick J. Adams) nabiera rozpędu. Wkrótce jednak w życiu kobiety pojawiają się tajemnicze postaci, a idyllę przerywa szereg niepokojących zdarzeń. W rolach drugoplanowych w serialu pojawiają się Wojciech Pszoniak i Weronika Rosati, muzykę skomponował Antoni Komasa, a Mary Komasa śpiewa utwór towarzyszący serialowi.

Kampania prasowa promująca serial „Dziecko Rosemary” w kanale Lifetime. Na zdjęciu Zoe Saldana, która w tej produkcji gra główną rolę, foto: A+E Networks Poland


Kampania reklamowa serialu „Dziecko Rosemary” potrwa 3 tygodnie. Obejmuje ona cross-promocję na antenie kanałów z portfolio A+E Networks (CI Polsat, History), reklamę prasową (m.in. „Tele Tydzień”, „To & Owo”, „Tele Świat”), kampanie radiowe na antenie RMF FM i RMF Classic oraz w Internecie na stronach portalu interia.pl, Facebooku oraz YouTube.

„Dziecko Rosemary” w Lifetime - zapowiedź:





W kampanii telewizyjnej i radiowej udział wzięła reżyser serialu, Agnieszka Holland. Za przygotowanie materiałów promocyjnych (spotu telewizyjnego, reklamy prasowej i internetowej) odpowiada londyńska agencja Tea we współpracy z działem kreacji A+E Networks (Andrea Locatelli i Mark Cornnachia). Planowaniem mediów zajął się dom mediowy OMD Media Direction.

„Dziecko Rosemary” - premiera w piątek, 1 maja 2015 roku o 21:00 w Lifetime (Lifetime HD).


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Propozycje stacji TV i VOD


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik DVB-T/T2/C Edision Nano T265+ HEVC (hotelowy)

Cyfrowy odbiornik DVB-T/T2/C z HEVC/H.265 marki EDISION dla Naziemnej Telewizji...

119 zł Więcej...

SAT Kurier - 3-4/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 3-4/2023

12 zł Więcej...

Mini PC Homatics Dongle G Google TV

Homatics Dongle G to odtwarzacz multimedialny 4K o kompaktowej konstrukcji...

269 zł Więcej...