Jak informuje nadawca, telewizja Polsat kontynuuje doskonałą passę - po zwycięstwie w rankingu oglądalności w pierwszym kwartale tego roku (więcej tutaj), również kwiecień br. może zaliczyć do bardzo udanych. Polsat okazał się liderem oglądalności w pierwszym miesiącu wiosny w obu grupach audytoryjnych, notując wynik na poziomie 14,2 proc. SHR w grupie komercyjnej i 12,5 proc. SHR w grupie wszystkich badanych 4+.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Polsat wyprzedził w grupie wiekowej 16-49 kolejno: TVN (12,8 proc. SHR), TVP1 (8,14 proc. SHR) i TVP2 (8,01 proc. SHR), a wśród wszystkich badanych: TVP1 (12,1 proc. SHR), TVN (11,2 proc. SHR) i TVP2 (9 proc. SHR). Polsat udanie rozpoczął również maj br., zostając liderem oglądalności w czasie długiego weekendu w grupie komercyjnej - z wynikiem 12,4 proc. SHR.
- Na zwycięstwo Polsatu w kwietniu w obu grupach audytoryjnych wpływ miała świetna oferta programowa stacji - zapewnia nadawca. Wśród programów z najwyższą oglądalnością znalazły się rozrywkowe „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” (sezon 3.) ze średnią oglądalnością 3,2 mln widzów, „Twoja twarz brzmi znajomo” (sezon 3.) z widownią na poziomie 2,5 mln widzów i „Tylko muzyka. Must be the music” (sezon 9.) z oglądalnością na poziomie 2,4 mln widzów. Serial „Przyjaciółki” (sezon 5.) przyciągał co tydzień niemal 2,1 mln widownię, a ponad 2,6 mln widzów obejrzało film „Niemożliwe” wyemitowany 3 kwietnia br. Stałą widownię - średnio 2,2 mln widzów - miało również codzienne wieczorne wydanie „Wydarzeń” (więcej tutaj).
Polsat był również najchętniej oglądaną stacją wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia w czasie długiego majowego weekendu (okres: od czwartku, 30 kwietnia br. do niedzieli, 3 maja br.). Stacja zanotowała wynik na poziomie 12,4 proc. SHR i wyprzedziła TVN (11,6 proc. SHR), oraz obie anteny telewizji publicznej - TVP1 (8,3 proc. SHR) i TVP2 (8,2 proc. SHR). Wśród najchętniej oglądanych programów stacji znalazły się programy rozrywkowe: „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” (sezon 3.), „Twoja twarz brzmi znajomo” (sezon 3.), „Tylko muzyka. Must be the music” (sezon 9.) i „Nasz nowy dom” (sezon 4.), oraz mecz finałowy piłkarskiego Pucharu Polski Legia Warszawa - Lech Poznań (więcej tutaj), który na antenie Polsatu obejrzało niemal 1,6 mln widzów, co przełożyło się na 18,26 proc. SHR w grupie wiekowej 16-49 i 18 proc. SHR w grupie wszystkich badanych 4+. Mecz pokazywał również kanał Polsat Sport, w którym spotkanie śledziło średnio 407 tys. widzów - w grupie komercyjnej to wynik na poziomie 4,96 proc. SHR, w grupie wszystkich badanych 4+ wynik na poziomie 4,62 proc. SHR (dane: Nielsen Audience Measurement/NAM, za Cyfrowym Polsatem).
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.