Nadawca kanału Eurosport poinformował o uruchomieniu nowej wersji usługi Eurosport Player. Umożliwia ona oglądanie kanałów Eurosportu przez Internet na komputerach osobistych, tabletach, smartfonach i telewizorach. - Ulepszony Player ruszył 10 czerwca br., a więc na kilka dni przed relacjami z legendarnego wyścigu 24h Le Mans, otwierając tym samym letni sezon z najlepszą sportową ofertą - zapewnia nadawca. Obejmuje ona także transmisje z Tour de France, mistrzostw świata w piłce nożnej kobiet, US Open i wiele innych sportowych praw rangi premium w portfolio Eurosportu.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- Eurosport Player daje nieograniczony dostęp do kanałów Eurosportu w czasie rzeczywistym, a także kanałów dodatkowych, które można oglądać także na drugim ekranie na dowolnym urządzeniu w 14 językach w 52 krajach - mówi Arnaud Maillard, VP Digital Media, Discovery Networks International & Eurosport. - Le Mans to nasza flagowa impreza i doskonała okazja do zademonstrowania nowej odsłony Eurosport Playera, który pokaże to wydarzenie w niezwykły sposób. Nowy interfejs, bardziej intuicyjna nawigacja treści stworzona, by bardziej angażować i w sposób lepiej dopasowany docierać do potrzeb kibica w dowolnym miejscu i na każdym urządzeniu - dodaje.
Dzięki usłudze Eurosport Player kibice nie przegapią żadnej minuty i ważnego momentu 24h Le Mans, najstarszego i najbardziej prestiżowego wyścigu długodystansowego na świecie.
Funkcje Eurosport Playera, z których użytkownicy będą mogli korzystać podczas relacji z Le Mans to:
symultaniczny przekaz kanałów Eurosportu, także w trybie pełnoekranowym,
24-godzinna relacja na żywo z wyścigu w Le Mans,
dodatkowe treści w ramach second screen (statystyki, newsy, Tweety) oraz dodatkowy kanał z transmisją z wyścigu bez reklam. Widzowie będą mogli korzystać także z informacji z 9 wersji strony eurosport.com,
intuicyjna nawigacja, powiadomienia oraz nowy wygląd przewodnika programowego,
transmisja 360°: dostęp do wielu kamer, w tym on-board dla jeszcze lepszych sportowych wrażeń,
możliwość odtworzenia najciekawszych momentów poprzez opcję przewijania do 3 godzin wstecz i zaznaczania wybranych momentów, do których można powracać.
Kibice będą mogli również oglądać relacje zza kulis wyścigu w Le Mans, podczas których zobaczą przygotowania czołowych producentów samochodów takich jak Audi, Porsche, Toyota czy Nissan. Zademonstrują one między innymi innowacje technologiczne w branży motoryzacyjnej.
W ciągu ostatnich pięciu lat relacje Eurosportu z Le Mans docierały średnio do 16,5 mln widzów w Europie. Rekord padł w 2013 roku. Wówczas transmisję śledziło średnio 18 mln kibiców (dane za Discovery Networks CEEMEA).
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.