Według zapowiedzi nadawcy, 25 czerwca br. ma dojść do zmiany w portfolio grupy 4fun Media. Tego dnia TV.Disco przekształci się w 4fun Fit & Dance a Mjuzik.tv w 4fun Hits (więcej tutaj). Na rynku pozostanie natomiast kanał 4fun.tv. Spółka zaprezentowała właśnie ujednolicone logotypy tych trzech stacji a także filmiki zapowiadające ich start w nowej odsłonie. Profil tematyczny wszystkich kanałów ma nie ulec zmianie.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Dodajmy, iż obecnie na antenie Mjuzik.tv pod logo stacji zamiast jej nazwy pojawia się słowo „hits”.
Filmiki zapowiadające zmiany w portfolio 4fun Media:
Inne filmiki można również znaleźć na profilu 4fun.tv na portalu społecznościowym Facebook (zobacz wideo).
Za całość prac związanych z rebrandingiem stacji nadawcy odpowiada Jarosław Janas, dyrektor kreatywny 4fun Media (więcej tutaj).
Dodatkowo, 22 lipca br. wszystkie trzy kanały mają zmienić transponder na satelicie Eutelsat Hot Bird (13°E) (więcej tutaj).
Obok wymienionych stacji, w portfolio nadawcy jest także internetowy RBL.TV. Do 4fun Media należy również firma Program, zajmująca się dystrybucją kanałów telewizyjnych (m.in. takich jak: 4fun.tv, TV.Disco, Mjuzik.tv, Family Sport, English Club, Da Vinci Learning). Firma Nova Group LTD, posiadająca większościowy pakiet akcji 4fun Media S.A., jest też właścicielem Screen Network S.A., lidera polskiego rynku zewnętrznej komunikacji cyfrowej (określanego skrótem: DOOH-Digital Out-Of-Home) prowadzonej z wykorzystaniem systemu Digital Signage (zewnętrzne ekrany usytuowane w miastach, emitujące materiały filmowe, w tym z kanałów 4fun Media, i reklamy).
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.