dodano: 2004-03-12 20:36 | aktualizacja:
2004-03-12 21:22
autor: Janusz Sulisz |
źródło: Waveguide
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Ekrany telewizyjne z włączonym na stałe Tesco TV zostaną umieszczone w sieci supermarketów, gdzie będą miały za zadnaie bezpośrednie dotarcie do klientów. Dłuższe programy będą pokazywane na ekranach w kawiarniach wewnątrz supermarketów Tesco, gdzie często zaglądają klienci.
Tesco TV będzie dostępny w 300 z 850 sklepów sieci do końca tego roku. Około 50 ruchomych ekranów zostanie zainstalowanych w każdym z większych supermarketów - koszty ich instalacji ustalono na 20 mln funtów.
Kanał ma oferować klientom Tesco informacje takie, jak przepisy kulinarne i informacje dotyczące dzieci oraz prognozę pogody. Telewizory w poszczególnych częściach supermarketów będą miały za zadanie pokazać materiał dotyczący produktów dostępnych w tej części sklepu.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.