„Emocje na wyłączność” - to główne hasło startującej w poniedziałek, 17 sierpnia br. kampanii reklamowej platformy nc+ promującej transmisje UEFA Champions League, które będą od najbliższego sezonu przez trzy kolejne lata dostępne ekskluzywnie w kanałach i w serwisach ITI Neovision. Działania promocyjne prowadzone będą do końca września br. w telewizji, radiu, prasie, mediach digital oraz w kinach. W trakcie kampanii promocyjnej nowi abonenci będą mogli otrzymać w prezencie CANAL+ Sport i CANAL+ Sport 2 na okres do 2 miesięcy.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- Każdy z nas czuje dreszczyk, gdy słyszy hymn Ligi Mistrzów. Zwiastuje on wyjątkowe emocje, co staraliśmy się oddać w naszych spotach. Czeka nas niesamowity sezon z udziałem najlepszych klubów i największych gwiazd. Te wszystkie fantastyczne chwile widzowie będą mogli przeżywać razem z nc+ i cieszyć się ekskluzywnymi transmisjami najbardziej prestiżowych rozgrywek piłkarskich na świecie
- mówi Paweł Kawecki, dyrektor ds. komunikacji marketingowej nc+.
Prezentujące wielką pasję i emocje, jakie budzą w kibicach rozgrywki piłkarskiej Ligi Mistrzów, spoty reklamowe - 45- i 15-sekundowe - będą emitowane na antenie kilkudziesięciu kanałów telewizyjnych, w tym m.in.: TVP1, TVP2, TVP Sport, TVN, TVN24, TVN7, TTV, TV Puls, Discovery Channel, AXN, Fox, National Geographic Channel oraz kanałach własnych ITI Neovision. Kampania w radiu obejmie blisko 100 rozgłośni ogólnopolskich i lokalnych. Reklamy ukażą się także w prasie i mediach digital. Zobaczyć je będzie można m.in. w „Przeglądzie Sportowym”, „Gazecie Wyborczej”, Onecie, Wirtualnej Polsce, Interia.pl, Gazeta.pl i przegladsportowy.pl oraz mediach Google. Spoty emitowane będą także w kinach sieci Multikino. Komunikacja wspierająca prowadzona będzie w mediach społecznościowych.
Istotnym elementem kampanii digital jest specjalny serwis dla kibiców związany z transmisjami UEFA Champions League w kanałach i w serwisach ITI Neovision. Na stronie będzie można zobaczyć skróty meczów, terminarz transmisji, aktualności oraz podsumowania spotkań.
Kampanię przygotowała 2012 Agency we współpracy z działami marketingu i kreacji nc+.
Spot promujący piłkarską Ligę Mistrzów w CANAL+ Sport i CANAL+ Sport 2:
Kanały ITI Neovision pokażą w obecnej edycji rywalizację w najbardziej elitarnych rozgrywkach klubowych świata od IV rundy kwalifikacyjnej (pierwsze mecze rozegrane zostaną 18 i 19 sierpnia br.) do wielkiego finału. Poczynając od sezonu 2015/2016 przez trzy kolejne lata UEFA Champions League będzie dostępna ekskluzywnie w kanałach i w serwisach ITI Neovision (canalplussport.pl oraz w aplikacji CANAL+ Sport Online na urządzenia mobilne) (więcej tutaj).
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.