reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Vectra z kampanią „Wszystko za 10 złotych”

dodano: 2015-09-11 10:16 | aktualizacja: 2015-09-11 11:24
autor: Jerzy Kruczek | źródło: Vectra

Vectra W sobotę, 12 września br. rusza jesienna kampania promocyjna Vectry „Wszystko za 10 złotych”, skierowana do nowych oraz obecnych klientów. Kampania podkreśla, zdaniem operatora, prostotę wyboru usług oraz prostotę relacji klientów z operatorem. To pierwsza kampania promocyjna Vectry z udziałem znanego artysty, jakim jest aktor filmowy i telewizyjny Wojciech Mecwaldowski.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Nowa oferta Vectry jest oparta o Konfigurator Ofert, który operator wprowadził w zeszłym roku. Pozwala on klientom na łatwy zakup usług - telewizji, internetu i telefonu - w dowolnie dobieranych zestawach, jak i w wersji solo. W jesiennej ofercie przygotowano też zestawy Paczek Specjalnych, opracowanych z myślą o różnych potrzebach klientów, nowe prędkości internetowe w niższych cenach, atrakcyjniejszą ofertę telewizyjnego pakietu Platynowego z kuponem VOD uprawniającym do bezpłatnego obejrzenia wybranego filmu z bogatej biblioteki Vectry oraz atrakcyjniejszy cenowo plan telefoniczny Domowy Bez Limitu.

Obecnie wszystkie propozycje Vectry do końca roku można otrzymać za 10 złotych. Komunikacja kampanii „Wszystko za 10 złotych” będzie miała szeroki zasięg i obejmie największe stacje telewizyjne, radio, outdoor, internet oraz materiały BTL. We wszystkich produkcjach silnie zaznaczona jest osoba Wojciecha Mecwaldowskiego. Ten popularny aktor, znany m.in. z filmów „Wojna żeńsko-męska” i „Lejdis” oraz serialu „Usta-usta”, tym razem wciela się w postać sprzedawcy Vectry.

Vectra to operator nowoczesny i przyjazny jednocześnie. Dlatego w równym stopniu dbamy o uzupełnianie naszych usług o nowoczesne rozwiązania, jak i o prostotę i naturalność ich wyboru. W zeszłym roku wprowadziliśmy innowacyjny na polskim rynku Konfigurator Usług pozwalający na swobodny wybór indywidualnego pakietu. Rozwiązanie to zostało entuzjastycznie przyjęte przez naszych Klientów, a przez konkurencję skopiowane. Obecna kampania promocyjna podkreśla prostotę i łatwość wyboru usług Vectry

– powiedział Rafał Kandziora, odpowiedzialny za ofertę rynkową Vectry.


Vectra opracowała również atrakcyjne zestawy usług przeznaczone dla określonych grup klientów. Jeden z takich zestawów przygotowano z zamiarem intensywnego pozyskiwanie nowych abonentów. Oferta back2school, jest przeznaczona dla wszystkich uczniów, studentów i ich rodzin: wystarczy posiadać legitymację szkolną bądź studencką. Umowę na pakiety internetowe 30, 50 i 100 Mb można podpisywać z okresem zobowiązania do końca roku szkolnego/akademickiego.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii TV kablowa w Polsce


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Mini PC Homatics BOX R 4K + Tuner DVB-T2 na USB

Homatics BOX R z adapterem DVB-T2 na USB-C to dobry...

409 zł Więcej...

SAT Kurier - 5-6/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 5-6/2022

12 zł Więcej...

Odbiornik Ferguson Ariva 9000 4K CI+ HDR Dolby Vision

Ariva 9000 4K CI+ to uniwersalny odbiornik typu Combo z...

449 zł Więcej...