dodano: 2015-10-29 12:15 | aktualizacja:
2015-10-29 12:30
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: Discovery Networks CEEMEA
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Według przeprowadzonego w maju 2014 r. badania MEC („Projekt Cyfrowizja”) -
więcej tutaj, ponad 52 proc. widzów chciałoby
Discovery Channel w naziemnej telewizji cyfrowej, a 29 proc. mężczyzn chciałoby oglądać naziemnie
Eurosport. Kanały z oferty Discovery zwyciężyły także w kolejnym, przeprowadzonym w grudniu 2014 roku badaniu MEC – wskazało je 76% internautów. Ponadto stacje z portfolio Discovery pojawiły się w listach i opiniach nadesłanych do KRRiT w ramach kwietniowych konsultacji dotyczących
MUX 8.
Od 30 lat Discovery porusza wyobraźnię, podbija serca i umysły widzów na całym świecie. Nasze bogate doświadczenie obejmuje zarówno telewizję płatną, jak i kanały bezpłatne na takich rynkach jak Niemcy, Włochy, Hiszpania, czy Wielka Brytania.
– podkreśla Olgierd Dobrzyński, VP, Country Manager Central Europe Discovery Networks CEEMEA & Eurosport.
Polska jest dla nas jednym z najważniejszych rynków na świecie. Chcemy się rozwijać, stąd nasza decyzja o udziale w procesie koncesyjnym MUX 8 – zależy nam, aby jak najwięcej Polaków mogło odkrywać świat razem z Discovery.
Projekt
Eureka TV to propozycja nowoczesnego, interaktywnego kanału telewizyjnego, wpisującego się w zmiany zachodzące na rynku mediów. Zgodnie z mottem „Myśl, działaj, rozwijaj się”, stacja będzie poszerzać horyzonty i inspirować do rozwoju. Dzięki Eureka TV szeroka grupa widzów skorzysta z wszelkich dostępnych możliwości interakcji wychodzących poza tradycyjny ekran telewizora. Eureka TV będzie nadawać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, a w jej ramówce znajdą się także audycje na żywo. Wszystko to sprawi, że kanał będzie współtworzony przez polskich widzów.
Forma TV to propozycja Discovery w konkursie na kanał lifestylowy, który ma promować aktywny rozwój człowieka. Stacja będzie inspirować do prowadzenia zdrowego i aktywnego stylu życia bez względu na wiek, czy pochodzenie społeczne. Forma TV to drogowskaz, jak żyć pełniej i radośniej, w jaki sposób utrzymać dobrą kondycję, świetnie wyglądać oraz co zrobić, by poprawić swoje samopoczucie. Szeroka integracja mediów społecznościowych oraz aplikacji mobilnych z emitowanymi audycjami pozwoli wyjść na przeciw oczekiwaniom współczesnego widza, któremu zależy na bezpośredniej interakcji z tym, co widzi na ekranie telewizora. Forma TV będzie nadawana 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Trzecim kanałem, który Discovery Polska zgłosiło do konkursu na ósmy multipleks naziemnej telewizji cyfrowej jest
Lokalna TV, starający się o koncesję dla stacji poświęconej samorządom i funkcjonowaniu lokalnych społeczności. Lokalna TV będzie propagować postawy prospołeczne oraz zaktywizuje społeczności na poziomie lokalnym. Ramówka stacji opierać się będzie na różnorodnych materiałach o charakterze dokumentalno-informacyjnym, pozyskanych we współpracy z lokalnymi instytucjami.
Wyróżnikiem Discovery jest z pewnością jakość oferty programowej. Tylko w tym roku w skali globalnej zainwestujemy w nasz kontent 2,5 mld dolarów. Wysoki poziom produkcji sygnowanych przez markę Discovery przekłada się na szczególną sympatię widzów, również w Polsce
– dodaje Olgierd Dobrzyński.
Z roku na rok Discovery zwiększa liczbę godzin programów produkowanych w Polsce. Obecnie jest to ponad 100 godzin, a w przyszłym roku zamierzamy podwoić tę liczbę. Posiadamy doskonałe relacje z polskimi producentami treści telewizyjnych, z którymi nieustannie pracujemy nad nowymi pomysłami i koncepcjami programowymi.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.