Od 5 listopada br. Toya wprowadza nową promocję „Warto na dłużej”. Promocja jest skierowana zarówno do obecnych, jak i nowych abonentów. Główną jej cechą jest możliwość zamówienia wszystkich usług: telewizji cyfrowej, dostępu do Internetu oraz telefonii stacjonarnej z obniżonymi opłatami miesięcznymi.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Nowością jest gwarancja niższej ceny przy przedłużeniu umowy po okresie promocji. Zobowiązanie trwa 24 miesiące, a wysokość abonamentu jest zróżnicowana w dwóch okresach rocznych. W pierwszym roku jest obniżona w stosunku do cen regularnych od 31 do 65 proc., w drugim od 8 do 24 proc., w zależności od rodzaju usługi i pakietu.
Jak czytamy w komunikacie, Toya, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom abonentów, wprowadza także Dwupaki, rozszerzając jednocześnie ofertę Trójpaków. Dwupak to połączenie telewizji z Internetem, w którym łączna cena na obie usługi jest dodatkowo o 10 proc. niższa od sumy cen pojedynczych usług w promocji. W Trójpaku (połączeniu telewizji, Internetu i telefonii stacjonarnej) abonament jest jeszcze bardziej korzystny, bo zniżka sięga 49 proc. Zmieniający operatora otrzymują dodatkowo pierwszy miesiąc za 1 zł.
Obecni abonenci mogą skorzystać z Dwupaków i Trójpaków jeśli przejdą na wyższy pakiet telewizyjny lub internetowy. Obniżona cena, będzie dla nich obowiązywać nie tylko w okresie promocji, ale także po jej zakończeniu.
- Priorytetowym założeniem nowej promocji jest premiowanie abonentów, którzy posiadają więcej niż jedną usługę oraz decydują się na korzystanie z nich w dłuższym okresie. Symbolem promocji nie przypadkowo wybrane zostały puzzle, obrazujące łatwość i zasadność łączenia usług - informuje operator.
Jak czytamy w komunikacie, oprócz powyższych promocji głównych, na klientów czeka wiele innych ofert: migracja z telewizyjnej oferty analogowej na cyfrową z obniżonymi opłatami abonamentowymi na główne pakiety oraz odbiorniki HD i 3G (interaktywne), czy też promocja studencka z krótszym okresem zobowiązania i niskimi cenami pakietów internetowych.
Aby ułatwić dokonanie wyboru wariantu nowej oferty i uprościć sposób zamawiania, Toya równolegle zmieniła wygląd i funkcjonalność swojej strony internetowej (przejdź na stronę). - Uniwersalny konfigurator usług i możliwość ich zamówienia bezpośrednio ze strony internetowej to główne walory nowego rozwiązania - zapewnia operator.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.