Zarówno jeśli chodzi o nabywców płaskich telewizorów, jak i podgrupę nabywców telewizorów 4K, 44 proc. z nich dokonało zakupu po obejrzeniu produktu w dobrej cenie, więc główny czynnik motywujący zakup płaskich ekranów i telewizorów 4K nie był zasadniczo różny dla tych dwóch grup
- powiedziała Barbara Kraus, dyrektor ds. badań w Parks Associates.
Jednakże 11 proc. nabywców telewizorów 4K było zmotywowanych do zakupu po zapoznaniu się z funkcjami telewizora, w porównaniu z 3 proc. nabywców wszystkich telewizorów z płaskim ekranem.
Więcej konsumentów ceni takie funkcje jak Smart TV, wbudowane WiFi i dźwięk wysokiej jakości, bardziej niż rozdzielczość 4K - 56 proc. amerykańskich gospodarstw domowych z dostępem do Internetu planujących kupić płaski telewizor w ciągu najbliższych 12 miesięcy uważa, że Smart TV jest ważną cechą, w porównaniu z 39 proc., którzy cenią jakość obrazu 4K
- powiedziała Barbara Kraus.
Dostępność treści pozostaje kluczowym inhibitorem dla wdrożenia 4K. Spodziewamy, że tańsze technologie dla 4K TV prezentowane na targach CES 2016, wraz z odtwarzaczami Blu-ray 4K, a także OLED i high dynamic range (HDR), napędzą nową falę wzrostu na tym rynku.
Mini PC Homatics BOX R Plus 4K
Homatics BOX R Plus to najnowszy wzbogacony m. in. o...
559 zł Więcej...Odbiornik DVB-T/T2/C AB TereBox 2T HEVC
Najnowszy hybrydowy (naziemno- kablowy) odbiornik DVB-T/T2/C (bez LAN) z MPEG-4/H.264...
119 zł Więcej...Mini PC Homatics BOX R 4K + Tuner DVB-T2 na USB
Homatics BOX R z adapterem DVB-T2 na USB-C to dobry...
409 zł Więcej...