dodano: 2015-12-05 08:37 | aktualizacja:
2015-12-05 10:51
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Grupa ZPR Media
Jak informuje nadawca, magazyn „Disco Studio” po pół roku nadawania stał się jedną z najlepiej oglądanych pozycji antenowych kanału muzycznego Polo TV. Wyniki pasma w czasie nadawania programu zwiększyły się o 56 proc.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Program „Disco Studio” pojawił się na antenie Polo TV w połowie kwietnia 2015 roku. Jego lekka i zabawna formuła spotkała się z dużym zainteresowaniem widzów. Przed wprowadzeniem magazynu średnia oglądalność pasma od poniedziałku do piątku w godz. 17:15-19:15 w grupie komercyjnej wynosiła 29 tys. widzów. Obecnie wynosi ponad 45 tys. widzów, co przekłada się na 56 proc. wzrost oglądalności pasma.
Każdy odcinek „Disco Studio” dociera średnio do 380 tys. widzów. Od września br. program włączyło 8,3 mln widzów (4,4 mln w grupie komercyjnej), co stanowi prawie 25 proc. widzów w Polsce (RCH). Oglądają go przeważnie kobiety w wieku 25-49 lat, ale silnie nadreprezentowana jest także młoda grupa widzów wieku 10-15 lat (dane za Grupą ZPR Media).
Magazyn „Disco Studio” prezentuje sylwetki gwiazd oraz newsy ze świata disco polo - premierowe teledyski, nowości muzyczne, najciekawsze wydarzenia. Oglądać go można na antenie Poo TV od poniedziałku do piątku w godz. 17:15-19:15. Program prowadzą gwiazdy kanału: Edyta Folwarska, Maciej Smoliński i Jacek Mędrala.
„Disco Studio” - emisja od poniedziałku do piątku o 17:15 w Polo TV.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.