dodano: 2015-12-06 18:14 | aktualizacja:
2015-12-07 03:34
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji/satkurier.pl
3 listopada br. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji (KRRiT) postanowiła udzielić spółce Art’n’Media Fujarska Spółka komandytowo-akcyjna z siedzibą w Wojkowicach koncesji na rozpowszechnianie w sieciach telekomunikacyjnych programu telewizyjnego pod nazwą Twoja.tv. Koncesja obowiązuje od dnia 3 listopada 2015 roku i wygasa z dniem 2 listopada 2025 roku. Program będzie rozpowszechniany codziennie, nie mniej niż 4 godziny na dobę i będzie miał charakter uniwersalny.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Spółka Art’n’Media Fujarska wystąpiła o udzielenie koncesji na rozpowszechnianie programu telewizyjnego pod nazwą Twoja.tv w sieciach telekomunikacyjnych operatora SGT S.A. (firma jest operatorem sieci Jambox) na obszarze Katowic, Będzina, Bytomia, Czechowic-Dziedzic, Dąbrowy Górniczej, Gliwic, Mikołowa, Mysłowic, Ornontowic, Rybnika, Siemianowic Śląskich, Tarnowskich Gór i Tych, operatora Krbank Media Cyfrowe Sp. z o.o. na obszarze Wrocławia, Brzegu Dolnego i Radomia, operatora Z.T.S. Echostar Studio Piotr Ziemniewicz na obszarze gminy Poznań, operatora ITV Media Sp. z o.o. na obszarze powiatu Skierniewice oraz operatora Internet Union S.A. na obszarze Wrocławia. Dodajmy, iż kanał jest już dostępny także dla abonentów sieci Telpol PPMUE (Śląski Holding Multimedialny NETS), działającej na terenie Chorzowa, Dąbrowy Górniczej, Sosnowca, Katowic i Świętochłowic, operatora cyfrowej telewizji Joy TV (więcej tutaj), oraz w należącej do Evio Polska Telewizji Światłowodowej (więcej tutaj).
Wnioskodawca wystąpił o koncesję na rozpowszechnianie programu o charakterze uniwersalnym, na który złożą się programy kulinarne, rozrywkowe, muzyczne, podróżnicze, motoryzacyjne, a także kino amatorskie i inne produkcje społeczne. Koncepcja programu wywodzi się z kanału internetowego i oparta jest na szerokim udziale niezależnych producentów, którzy umieszczać będą swoje produkcje telewizyjne na platformie, skąd, wybrane przez twórców programu, trafiać będą na antenę. Częstotliwość emisji poszczególnych audycji zależeć będzie od ich popularności w serwisie www. Wśród stałych kategorii programowych w ramówce znajdą się w ramach audycji muzyczno-rozrywkowych teledyski początkujących zespołów muzycznych i wywiady z ich artystami, audycje poradnikowe z różnych dziedzin życia, audycje rozrywkowe, filmy poświęcone problematyce społecznej, dotyczące życia lokalnej społeczności. Ponadto w programie znajdą się etiudy fabularne oraz filmy o ludziach sportu i motoryzacji.
Wnioskodawca zadeklarował codzienne nadawanie programu w wymiarze nie mniejszym niż 4 godziny na dobę.
Wnioskodawca przewiduje, że audycje wytworzone pierwotnie w języku polskim mają wypełnić 40 proc., a audycje europejskie 60 proc. kwartalnego czasu nadawania programu. Zadeklarowany przez wnioskodawcę udział procentowy jest zgodny z wymaganiami ustawy o radiofonii i telewizji w tym zakresie.
W dniu wydania koncesji wspólnikami spółki Art’n’Media Fujarska Spółka komandytowo-akcyjna są Henryka Antonina Fujarska (komplementariusz) i Krzysztof Czesław Fujarski (akcjonariusz).
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.