Dzięki hojności reklamodawców, Telewizja Polska od 1993 roku wspiera najbardziej potrzebujące dzieci. Już ponad 20 milionów złotych z akcji „Reklama dzieciom” trafiło do więcej niż tysiąca placówek. Im więcej widzów obejrzy specjalny blok reklamowy w piątek, 25 grudnia br. (w Boże Narodzenie) w TVP1, tuż po głównym wydaniu „Wiadomości” (początek programu o 19:30), tym więcej pieniędzy trafi w tym roku do beneficjentów akcji.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Telewizja Polska od ponad 20 lat zaangażowana jest w działalność charytatywną. Z myślą o najbardziej potrzebujących dzieciach TVP organizuje po raz 23. akcję „Reklama dzieciom”. Pieniądze z poprzedniej edycji „Reklamy dzieciom” trafiły do blisko 70 beneficjentów (więcej tutaj). Darowizny przeznaczono m.in. na: dofinansowanie kompleksowej rehabilitacji i terapii, organizację turnusów rehabilitacyjnych i kolonii dla dzieci i młodzieży z różnymi niepełnosprawnościami, wyposażenie sal: doświadczania świata, integracji sensorycznej i terapii EEG Biofeedback oraz zakup sprzętu specjalistycznego do rehabilitacji słuchu i mowy dzieci oraz młodzieży.
Jak informuje nadawca, tegoroczny dochód z „Reklamy dzieciom” w całości podzielony zostanie między instytucje i organizacje, które złożą prawidłowo wypełniony wniosek w Biurze Zarządu i Spraw Korporacyjnych TVP do 31 grudnia br. (decyduje data stempla pocztowego) i które do akcji zakwalifikuje komisja do spraw darowizn TVP.
- Więcej informacji o akcji można znaleźć na stronie internetowej projektu (przejdź na stronę). Im więcej z nas obejrzy reklamy specjalnego bloku, tym więcej pieniędzy trafi do potrzebujących dzieci! Tak niewiele potrzeba, aby pomóc! - zachęca nadawca.
„Reklama dzieciom” - edycja 23., emisja w piątek, 25 grudnia 2015 roku po głównym wydaniu „Wiadomości” (początek programu o 19:30) w TVP1 (TVP1 HD).
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.