We wtorek, 12 stycznia br. na rynku ukaże się nowy miesięcznik Agory - „Pogoda na życie”. Wydawany wspólnie z Radiem Pogoda (Agora) magazyn adresowany jest do czytelników lubiących wracać we wspomnieniach do ikon kultury: aktorów, piosenkarzy, kabareciarzy, a także codzienności lat 50., 60. i 70. XX wieku (więcej tutaj).
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- „Pogoda na życie” to sentymentalna podróż w czasie: big beat, rock’n’roll, festiwale w Opolu i Sopocie, sylwetki gwiazd kina i estrady wywiady, nieznane historie, zapomniane fakty. A do tego moda retro, uroda, zdrowie i kulinaria oraz rozrywka: krzyżówka, horoskop i zagadki Wojciecha Pijanowskiego, popularnego prezentera teleturnieju „Koło fortuny”. Chcemy oddać klimat i ducha dekad połowy ubiegłego wieku
- zalety nowego magazynu wylicza Katarzyna Kolanowska, dyrektor wydawnicza pionu Czasopisma i prasa bezpłatna Agory.
Magazyn koncentruje się na polskich nazwiskach i zjawiskach, choć nie zabraknie w nim także historii życia zagranicznych gwiazd. W pierwszym numerze pojawi się „czeski słowik” Karel Gott - piosenkarz, malarz i niepoprawny kobieciarz.
- Nasz nowy tytuł „Pogoda na życie” przygotowaliśmy dla ciekawych świata, dojrzałych czytelników 50+. Wiemy, że ta grupa odbiorców chętnie sięgnie po miesięcznik prezentujący rozrywkowe treści i pozwalający wspomnieć czasy szumnej młodości, a także zapoznać się z praktycznymi poradami
- mówi Agnieszka Rożewska, wydawca „Pogody na życie”.
Ważną częścią każdego numeru będą wywiady z cyklu „Pogodna rozmowa” z gwiazdami Radia Pogoda, a także wspomnienia i fragmenty ich biografii w cyklu „Aleja gwiazd”. Już w pierwszym wydaniu czytelnicy znajdą wywiad z Krystyną Loską o początkach jej telewizyjnej kariery, materiał o miłości i zdradach Kaliny Jędrusik, rozmowę, w której Wiesław Michnikowski opowiada o współpracy z Kabaretem Starszych Panów. Kariera Czerwonych Gitary, kulisy serialu „Noce i dnie”, romanse Violetty Villas i kultowe rejsy statkiem „Stefan Batory” - to tylko niektóre z tematów pierwszego numeru. Redakcja przypomni także „czar PRL”: jak się zdobywało popularnego „malucha” i góralski kożuch, jak wykonać nieśmiertelne dania z menu baru mlecznego. Co miesiąc na plakacie pojawi się gwiazda - w styczniu i lutym w roli dziewczyny z kalendarza wystąpi Pola Raksa.
- Miesięcznik „Pogoda na życie” będzie świetnym uzupełnieniem Radia Pogoda. Dotychczasowy sukces naszej stacji potwierdza, że osoby w wieku 50+ oczekują treści przygotowanych specjalnie dla nich - teraz, oprócz możliwości słuchania swojej ulubionej muzyki, otrzymają magazyn tworzony z myślą o nich
- mówi Adam Fijałkowski, wiceprezes Grupy Radiowej Agory (GRA).
Miesięcznikiem „Pogoda na życie” kieruje Dorota Zabrodzka, wieloletnia redaktor naczelna „Poradnika Domowego”, a wcześniej redaktor naczelna miesięcznika „Zdrowie” i wicenaczelna „Claudii”. Pierwszy numer „Pogody na życie” ukaże się we wtorek, 12 stycznia br. w nakładzie 200 tys., w formacie 210 x 272 mm. Będzie miał 48 stron.
Pierwsze wydanie miesięcznika będzie promowane w telewizji (TVP1, TVP2, Stopklatka TV, Kino Polska, Romance TV, stacje tematyczne), prasie („Gazeta Wyborcza” i jej dodatki, dziennik „Metrocafe.pl”, czasopisma Agory, m.in. „Magnolia”, „Kuchnia” „Cztery Kąty”), radiu (Radio Pogoda, Radio Złote Przeboje), Internecie (serwisy Gazeta.pl), na nośnikach reklamy zewnętrznej, w kinach sieci Helios. Spot reklamowy został wyprodukowany przez SVG Studio działające w strukturach Grupy Radiowej Agory.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.