dodano: 2016-02-01 13:07 | aktualizacja:
2016-02-01 13:43
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Telewizja Puls/satkurier.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Krzysztof Lindner ma wieloletnie doświadczenie w PR i marketingu branży telewizyjnej. W latach 2000-2005 był PR managerem platformy cyfrowej CYFRA+ (obecnie nc+), gdzie odpowiadał za wizerunek kanałów MiniMax, ZigZap (obecnie teleTOON+), MiniMini (obecnie MiniMini+) i Extreme Sports Channel. W latach 2005-2010 pracował jako marketing manager w spółce Chello Central Europe (obecnie AMC Networks International), gdzie odpowiadał za rozwój kanałów Extreme Sports Channel, JimJam (obecnie w Polsce jako Polsat JimJam), Zone Reality (obecnie CBS Reality) i Zone Europa (obecnie CBS Europa) w Polsce. W latach 2010-2011 był szefem marketingu Kino Polska TV S.A., gdzie m.in. koordynował giełdowy debiut spółki i nadzorował debiut kanałów Filmbox w Europie. Przez ostatnie pięć lat działał jako niezależny konsultant w branży telewizyjnej i nowych technologii. Doradzał przy innowacyjnych projektach m.in. takich firm, jak: Astro S.A., AMC Networks International, ZTE i TeleStar.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.