Jak poinformował nadawca, program „MasterChef Junior” był hitem wiosennej ramówki telewizji TVN. Pierwsza polska edycja kulinarnego show przyciągnęła przed telewizory rekordową liczbę widzów. Losy małych kucharzy śledziło średnio blisko 3 miliony osób. TVN był liderem niedzielnego pasma wieczornego, osiągając w grupie komercyjnej ponad 20 proc. udziałów. W jury programu zasiadali Anna Starmach, Michel Moran i Mateusz Gessler.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Nowy program był emitowany na antenie TVN od niedzieli, 21 lutego br. Pierwszy z odcinków obejrzało ponad 3 miliony widzów. Rekordowy pod względem udziałów w grupie komercyjnej odcinek wyemitowano w niedzielę, 3 kwietnia br. TVN osiągnął wówczas 24 proc. w grupie 16-49. W porównaniu do analogicznego okres ubiegłego roku stacja zwiększyła swój średni udział w grupie komercyjnej o 60 proc.
- Myślę, że za sukcesem „MasterChefa Juniora” stoją przede wszystkim jego uczestnicy. Dzieci urzekły widzów nie tylko swoim niezwykłym kulinarnym talentem, ale również szczerością, poczuciem humoru i wrażliwością
- tłumaczy Ewa Leja, producent programu ze strony TVN.
Finał programu wyemitowano w niedzielę, 24 kwietnia br. (więcej tutaj) Ostatni z odcinków śledziło blisko 3,2 miliony widzów (dane za TVN). Zwycięzcą pierwszej polskiej edycji została 11-letnia Natalia Paździor ze Zbludowic koło Buska-Zdroju.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.