reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Fox promuje serial „Outcast: Opętanie” [wideo]

dodano: 2016-05-24 16:24 | aktualizacja: 2016-05-24 17:10
autor: Łukasz Knapik | źródło: Fox International Channels Poland

Fox International Studios „Outcast” Kanał Fox rozpoczął kampanię wspierającą premierę najnowszego serialu Roberta Kirkmana, twórcy hitu „The Walking Dead”, pod tytułem „Outcast: Opętanie”. Polska premiera telewizyjna serialu odbędzie się kilkanaście godzin po premierze w USA - w sobotę, 4 czerwca br. o godzinie 22:00, tylko w kanale Fox (więcej tutaj).



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Jak zapewnia nadawca, na najnowsze dzieło Roberta Kirkmana czekają nie tylko miłośnicy jego megahitu „The Walking Dead”, ale również fani filmów grozy oraz komiksów. Serial zbiera znakomite recenzje, które budują wokół niego atmosferę ogromnego oczekiwania. Zarówno producenci, jak i krytycy, przewidują wielki sukces produkcji, dlatego jeszcze przed premierą telewizyjną podjęto decyzję o powstaniu drugiego sezonu. Pierwsza seria „Outcast: Opętanie” składa się z 10 odcinków.

Premierę serialu wspierają działania marketingowe, obejmujące m.in. spoty emitowane na antenach kanałów z portfolio Fox Networks Group (Fox, Fox Comedy, National Geographic Channel, Nat Geo Wild i Nat Geo People HD). Promocja obejmuje również reklamy prasowe i kampanię display na największych portalach i witrynach o tematyce filmowo-telewizyjnej oraz w serwisach społecznościowych. Działaniom promocyjnym towarzyszy także kampania prowadzona w najbardziej popularnych serwisach VOD i YouTube oraz kampania SEM.

Wrenn Schmidt w serialu „Outcast: Opętanie”, foto: Fox International Channels Poland


Polscy fani twórczości Kirkmana  już dwukrotnie mieli okazję poznać bohaterów „Outcast: Opętanie”: 20 maja br. Fox jako pierwszy kanał telewizyjny w historii zorganizował pokaz na Facebooku. Widzowie z 61 krajów Afryki i Europy, w tym z Polski, Wielkiej Brytanii, Włoch, Hiszpanii, Niemiec, Szwecji i Turcji, zobaczyli pierwszy odcinek serialu w transmisji za pomocą funkcji Facebook Live. Drugie spotkanie z demonami i egzorcystami odbyło się podczas Komiksowej Warszawy - jednego z największych festiwali komiksu w Europie - odbywającego się w ramach Warszawskich Targów Książki. W czasie targów Fox zaprezentował pierwszy odcinek fanom odwiedzającym festiwal, a także przygotował wyjątkową atrakcję: możliwość wykonania w technologii green box, niezwykłego zdjęcia. Każdy kto odważył się wcielić się w „opętanego” oraz wykonać fotografię z własnym wizerunkiem, otrzymał dostęp do jej cyfrowego zapisu i mógł pochwalić się nią w mediach społecznościowych.

Pierwszy odcinek „Outcast: Opętanie” udostępniony został również od 20 maja br w serwisach VOD: platform Cyfrowy Polsat i nc+ oraz sieci kablowych UPC Polska, Vectra i Toya, a także w aplikacji Fox Play. Operatorzy oraz kanał Fox dla abonentów przygotowali także konkursy i działania promocyjne związane ze zbliżającą się premierą serialu.

„Outcast: Opętanie” w Fox - zapowiedź:



Ponadto kanał przygotował akcję ambientową zlokalizowaną w przejściu podziemnym pod rondem Romana Dmowskiego w Warszawie. Poruszający się tym przejściem przechodnie mogą poczuć atmosferę opętania. Na murze w podziemiach powstało ogromne monidło, przedstawiające dom, w którym mieszka główny bohater serialu „Outcast: Opętanie”. Na tym tle każdy może zrobić sobie niezwykłe zdjęcie - koniecznie przy użyciu lampy błyskowej - aby zobaczyć zaskakujący efekt, jakim są pojawiające się ukryte znaki i treści. Dodatkowo, tuż przed premierą serialu 3 i 4 czerwca br., w tym przejściu będzie można także wziąć udział w mini sesji na green boxie i wcielić się w „opętanego demonami”. Akcja ambientowa jest wspierana geolokalizowanymi reklamami mobile.

Za kreację odpowiedzialny jest dział marketingu Fox Netwroks Group. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Vizeum, zaś za działania ambientowe Posterscope. Działania PR wspiera agencja Grayling Polska.

„Outcast: Opętanie” - premiera w sobotę, 4 czerwca 2016 roku o 22:00 w Fox (Fox HD).


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Propozycje stacji TV i VOD


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Vu+ UNO 4K SE S2X FBC Multistream

Vu+ UNO 4K SE - najnowsza wersja tunera 4K od...

1 230 zł Więcej...

Miernik Satlink ST-5150 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem

Miernik Satlink ST-5150 do pomiarów zarówno cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2,...

690 zł Więcej...

Odbiornik PULSe 4K Mini

PULSe 4K Mini - najnowszy odbiornik Ultra HD od słowackiej...

449 zł Więcej...