Jak informuje nadawca, jubileuszowa 10. „Płocka noc kabaretowa”, która na antenie telewizji Polsat gościła po raz pierwszy, okazała się dużym sukcesem (więcej tutaj). Mistrzowie dowcipu, premierowe skecze i doskonałe kabaretowe piosenki - to wszystko otrzymali widzowie w sobotni (4 czerwca br.) wieczór. Trwający ponad 3 godziny koncert obejrzało w Polsacie średnio ponad 2,1 mln widzów, co przełożyło się na bardzo dobre wyniki w obu grupach audytoryjnych - 18,2 proc. SHR w grupie wszystkich badanych oraz 22,8 proc. SHR w grupie komercyjnej. W trakcie nadawania X „Płockiej nocy kabaretowej” telewizja Polsat była absolutnym liderem w grupie 16-49 wyprzedzając zarówno TVP1 (z Festiwalem Opole 2016) - 13.8 proc., jak i TVN - 8,6 proc. oraz TVP2 - 4.7 proc.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Przypomnijmy, iż w sobotę, 4 czerwca br. w telewizji Polsat pokazana została 10. „Płocka noc kabaretowa”. Wydarzenie to odbyło się 1 maja br. i miało być transmitowane, tak jak poprzednie edycje, przez TVP2. Na kilka dni przed kabaretonem władze Dwójki podjęły jednak decyzję o rezygnacji z emisji tego programu. Organizator - Impresariat Kabaretowy Eskander - postanowił więc znaleźć innego nadawcę, który zarejestruje „Płocką noc kabaretową” i pokaże ją w późniejszym terminie.
W tym roku Płock po raz dziesiąty stał się stolicą polskiego kabaretu. Podczas gdy sportowcy z całego świata przygotowują się intensywnie do zmagań podczas letnich igrzysk olimpijskich, swoje przygotowania mieli również artyści kabaretowi. Trwający ponad 3 godziny wieczór pełen premierowych skeczy, monologów i piosenek nawiązujących do olimpijskiej rywalizacji wypełnili m.in. Kabaret Paranienormalni, Artur Andrus, Formacja Chatelet i kabaret Łowcy.B. Gospodarzem wieczoru był zielonogórski Kabaret Nowaki.
Jak dodaje nadawca, tydzień wcześniej zdecydowanym liderem oglądalności weekendu był z kolei Polsat SuperHit Festiwal 2016 (nadawany od piątku do niedzieli, od 27 do 29 maja). Koncerty Polsat SuperHit Festiwal były najchętniej oglądanymi pozycjami programowymi - w sumie, średnie udziały trzech festiwalowych dni dały telewizji Polsat pozycję lidera oglądalności w obu grupach audytoryjnych. Łączna widownia festiwalowych koncertów to ponad 9,2 mln widzów. Średnia minutowa widownia w trzy festiwalowe dni wyniosła niemal 2 mln 250 tys. widzów, co przełożyło się na wysokie udziały w obu grupach audytoryjnych - po 20,5 proc. SHR (więcej tutaj). - Dla porównania konkurencyjny 53. Krajowy Festiwal Piosenki Polskiej w Opolu (TVP1 i TVP Polonia), nadawany od piątku do niedzieli (od 3 do 5 czerwca br.) w grupie komercyjnej osiągnął słabszy wynik - jedynie 16,3 proc. SHR (więcej tutaj i tutaj - red.) - czytamy w komunikacie Polsatu (dane za Cyfrowym Polsatem).
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.