Jak informuje nadawca, główne wydanie „Wydarzeń” w 2015 roku średnio oglądało ponad 2,4 mln widzów co przełożyło się na średnie udziały na poziomie 21,5 proc. (wynik łącznie z trzech stacji) w grupie komercyjnej. Rekordowy wynik „Wydarzenia” uzyskały 6 grudnia tuż po tym, jak wyemitowano „Mikołajkowy Blok Reklamowy”. Główny serwis informacyjny Telewizji Polsat oglądało wówczas 5,63 mln widzów (więcej tutaj). Popołudniowe wydanie „Wydarzeń” średnio ogląda niemal 1,5 mln widzów.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Polsat News był jedną z trzech najczęściej wybieranych stacji informacyjnych w Polsce w 2015 roku. Uzyskał udziały na poziomie 1,08 proc. w grupie 4+ i 0,83 proc. w grupie komercyjnej. Stacja Polsat News 2 odnotowała w 2015 roku średni wzrost w obu grupach: w 4+ o 38 proc. rok do roku, a w 16-49 o 29 proc. rok do roku.
Według uśrednionych danych, główne wydanie „Wydarzeń” było drugim najpopularniejszym programem informacyjnym w grupie 16-49, uzyskując udziały na poziomie 21,5 proc. (wyniki łącznie ze wszystkich stacji). Najwięcej, bo 5,63 mln widzów, obejrzało wydanie programu z 6 grudnia, uzyskując udziały w grupie komercyjnej na poziomie 35,1 proc. Był to również najchętniej oglądany program w trakcie weekendu 4-6 grudnia. Popołudniowe wydanie „Wydarzeń” emitowane na trzech antenach: Polsat, Polsat News oraz Polsat News 2 średnio ogląda niemal 1,5 mln widzów.
Rok 2015 obfitował w szereg istotnych wydarzeń w Polsce i na świecie, które szeroko relacjonowało Polsat News. To przede wszystkim rok wyborów prezydenckich i parlamentarnych w Polsce, a także poprzedzających je kampanii wyborczych. Według analizy parlamentarnej kampanii wyborczej opublikowanej przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji (KRRiT), stacja Polsat News bardzo dobrze wypełniła kryteria misji publicznej, ponadto stacja zachowała wyważony rozkład polityczny wśród kobiet - gości (więcej tutaj). Spośród wydarzeń ze świata należy przede wszystkim przypomnieć o kryzysie migracyjnym związanym z konfliktem w Syrii (więcej tutaj), a także zamachy w Paryżu (więcej tutaj).
Polsat News utrzymuje stałą pozycję wśród kanałów informacyjnych zarówno w grupie 4+ jak i 16-49 uzyskując udziały na poziomie odpowiednio 1,08 proc. i 0,83 proc.
Stacja uruchomiła 19 października 2015 roku swój portal polsatnews.pl (więcej tutaj). - Serwis informacyjny stanowi zupełnie nowe źródło informacji a nie tylko internetowe dopełnienie Polsatu News i Polsatu News 2. Polsatnews.pl to nowe źródło informacji zintegrowane z mediami społecznościowymi dające internautom możliwość udostępniania i komentowania najnowszych informacji prezentowanych w formie autorskich materiałów, newsów, materiałów wideo i relacji na żywo - zapewnia nadawca. Według ostatnich danych miał on średnio 293 150 unikalnych użytkowników i 1 217 750 odsłon miesięcznie.
Polsat News 2 uzyskało średnie udziały na poziomie 0,11 proc. w grupie 4+ co stanowiło wzrost o 38 proc. rok do roku. W grupie komercyjnej stacja odnotowała wzrost o 29 proc. w średnich udziałach rok do roku (z 0,07 proc. do 0,09 proc.) [dane za Cyfrowym Polsatem].