dodano: 2016-12-03 07:10
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Time Warner
Ponad 800 wąsatych zdjęć i 18 000 zł na rzecz Fundacji Wygrajmy Zdrowie - takim wynikiem zakończyła się tegoroczna edycja „Wąstopadu” w TNT (nawiązującej do ogólnoświatowej akcji „Movember”) (więcej tutaj). Twarzą kampanii, która zachęcała mężczyzn do regularnych badań profilaktycznych, był raper Miłosz Borycki „Miuosh” . Zebrane środki zostaną przeznaczone na organizację Dnia Profilaktyki Męskich Nowotworów. Patronem medialnym akcji była Wirtualna Polska.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Celem akcji „Wąstopad” w TNT, która przebiegała pod hasłem „Miej życie pod kontrolą. Badaj się.”, było zwrócenie uwagi mężczyzn na konieczność wykonywania regularnych badań profilaktycznych. Ambasadorem kampanii został raper Miuosh. Poza symbolicznym zapuszczaniem wąsów kanał filmowy zachęcał do dodawania swoich wąsatych zdjęć do aplikacji uruchomionej na profilu TNT Polska na portalu społecznościowym Facebook. W tym roku w „Wąstopad” mogły włączyć się również panie, które dodawały sobie sztucznego wąsa za pomocą aplikacji.
Dzięki aktywnemu zaangażowaniu użytkowników w galerii „Wąstopadu” znalazło się ponad 800 zdjęć, a na konto fundacji trafi 18 000 zł. Środki zostaną przeznaczone na zorganizowanie Dnia Profilaktyki Męskich Nowotworów, w trakcie którego będzie można skorzystać z bezpłatnych konsultacji i badań. Spotkanie zostanie zorganizowane w lutym 2017 roku w Warszawie. Zapisy na Dzień Profilaktyki Męskich Nowotworów będzie prowadziła Fundacja Wygrajmy Zdrowie. Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie internetowej fundacji (przejdź na stronę).
Kampanii „Wąstopad” w TNT towarzyszył konkurs na najciekawiej wystylizowanego filmowego wąsa, w którym brały udział wszystkie zdjęcia dodane do aplikacji. Zwycięzcy otrzymają zaproszenia na Śląski Rap Festiwal z udziałem Miuosha oraz akcesoria do stylizacji zarostu.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.