reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

TNT rusza z kampanią „Wąstopad” [wideo]

dodano: 2016-11-07 15:07
autor: Łukasz Knapik | źródło: Time Warner

TNT „Wąstopad” „Miej życie pod kontrolą. Badaj się.” - pod takim hasłem rusza właśnie kampania społeczna TNT. Po raz drugi stacja zachęca wszystkich mężczyzn do zapuszczania symbolicznego wąsa. W sieci uruchomiona została specjalna aplikacja, za pomocą której można włączyć się do akcji (przejdź na stronę). Za każdą wąsatą fotografię TNT przekaże 10 zł na rzecz Fundacji Wygrajmy Zdrowie. Ambasadorem tegorocznej edycji jest raper Miłosz Borycki „Miuosh”. Patronem medialnym akcji jest Wirtualna Polska.

TNT „Wąstopad”


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
„Wąstopad” w TNT nawiązuje do ogólnoświatowej akcji „Movember”, w której w listopadzie mężczyźni zapuszczają symbolicznego wąsa (więcej tutaj). W tym roku do jej wsparcia stacja zachęca również panie, które mogą dodać sobie sztuczne wąsy w aplikacji znajdującej się na się facebookowym profilu TNT Polska. Za każdą wąsatą fotografię kanał filmowy przeznaczy 10 zł na rzecz Fundacji Wygrajmy Zdrowie. A wszystko po to, by zwrócić uwagę na problem raka prostaty i zachęcić mężczyzn do wykonywania regularnych badań.
 
„Wąstopad”: Ambasadorem tegorocznej edycji jest raper Miłosz Borycki „Miuosh”, foto: Time Warner
„Wąstopad”: Ambasadorem tegorocznej edycji jest raper Miłosz Borycki „Miuosh”, foto: Time Warner
„Wąstopad”: Ambasadorem tegorocznej edycji jest raper Miłosz Borycki „Miuosh”, foto: Time Warner
„Wąstopad”: Ambasadorem tegorocznej edycji jest raper Miłosz Borycki „Miuosh”, foto: Time Warner


Kampania „Miej życie pod kontrolą. Badaj się” prowadzona jest w mediach społecznościowych. Na Facebooku dla użytkowników uruchomiono aplikację, na kanale YouTube do wykonywania regularnych badań profilaktycznych zachęca mężczyzn raper Miuosh - tegoroczny ambasador Wąstopadu.

Inicjatywie towarzyszy konkurs na najciekawiej wystylizowanego filmowego wąsa. Zwycięzca nagrody głównej będzie mógł posłuchać Miuosha na żywo na Śląskim Rap Festiwalu.

Miłosz Borycki „Miuosh” w spocie promującym akcję TNT „Wąstopad”:



Zebrane w trakcie trwania kampanii środki zostaną przeznaczone na organizację dnia profilaktyki męskich nowotworów, podczas którego będą prowadzone bezpłatne konsultacje i badania profilaktyczne.

- „Wąstopad” to doskonała okazja do zwiększenia wiedzy na temat męskich nowotworów. Na każdym kroku musimy podkreślać, że rak wcześnie wykryty jest wyleczalny, a badania profilaktyczne mogą uratować życie. Rak jąder wykryty odpowiednio wcześnie jest uleczalny w 100 proc.

- wyjaśnia Szymon Chrostowski, prezes Fundacji Wygrajmy Zdrowie, która jest partnerem akcji.


Jak zapewnia nadawca, inspiracji do filmowych stylizacji dostarczy w każdy weekend specjalna, listopadowa ramówka TNT (TNT HD). „Wąstopad” na antenie stacji wspierają wielkie gwiazdy - Danny Glover i Wesley Snipes. W każdy weekend o 21:00 TNT zaprasza na „wąstopadowe seanse” z ich udziałem. Widzowie będą mogli zobaczyć trylogię „Blade”, wszystkie części „Zabójczej broni” oraz przepełnione akcją i humorem „Godziny szczytu”. „Wąstopad” w TNT i związany z nim konkurs potrwają od 7 do 30 listopada br.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Propozycje stacji TV i VOD


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Miernik Signal ST-5155 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem

Miernik Signal ST-5155 do pomiarów zarówno cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2,...

699 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX R Plus 4K - Uszkodzone opakowanie

Homatics BOX R Plus to najnowszy wzbogacony m. in. o...

499 zł Więcej...

Odbiornik DVB-T/T2/C AB TereBox 2T HEVC

Najnowszy hybrydowy (naziemno- kablowy) odbiornik DVB-T/T2/C (bez LAN) z MPEG-4/H.264...

119 zł Więcej...