Oprócz relacji z najciekawszych momentów z rajdu, wyjaśnimy także jak w 2017 roku mistrzostwa świata zmieniły się pod względem technicznym. Zmiany regulaminowe wprowadzone przez FIA spowodowały, że zwężka w układzie dolotowym została zwiększona z 33 do 36 milimetrów. To sprawia, że moc samochodów wzrosła z 300 do 380 koni mechanicznych! Ponadto auta ważą aż o 25 kilogramów mniej. Samochody dostały również nowy pakiet aerodynamiczny.W wywiadzie dla brytyjskiego magazynu Autosport, kierowca fabrycznego zespołu Citroena, Kris Meeke powiedział - W tym roku nie ma faworyta do zdobycia mistrzostwa. Przed nami 13 rund, 4 fabryczne zespoły: Hyundai, M-Sport, powrót Citroena po rocznej przerwie oraz wracająca po 18 latach Toyota z nowym modelem Yaris WRC. W rajdowych mistrzostwa świata po Volkswagenie nikt płakać nie zamierza.
Z wszystkimi nowinkami technicznymi i przewidywaniami co do nowego sezonu widzowie zapoznają się już w poniedziałek 23 stycznia, podczas podsumowania rajdu Monte Carlo o godz. 22:40, tylko w Motowizji.Co zmiany oznaczają dla kierowców? – W opinii byłego mistrza świata z 2003 roku Pettera Solberga ogranicza to nieco agresywność prowadzenia samochodu, o czym zresztą rozmawialiśmy z Norwegiem w Grecji podczas wygranego przez niego finału Gymkhana Grid 2016 – mówi Łukasz Siudak dziennikarz Motowizji
Odbiornik Vu+ UNO 4K SE S2X FBC Multistream
Vu+ UNO 4K SE - najnowsza wersja tunera 4K od...
1 230 zł Więcej...Mini PC Homatics BOX R 4K + Tuner DVB-T2 na USB
Homatics BOX R z adapterem DVB-T2 na USB-C to dobry...
409 zł Więcej...Miernik FindSAT VF-6800 PRO Combo (WS-6944P) DVB-S/S2/T/T2/C2
Miernik dla pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2, DVB-T/T2, DVB-C/C2 w...
439 zł Więcej...