Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Po wstępnym podsumowaniu danych z 2016 roku,
Rostelekom wykazał najbardziej wysokie tempo wzrostu bazy abonenckiej na rynku płatnej telewizji (w sumie o 8,8% do 9,4 mln użytkowników). Dawny lider w dynamice wzrostu, operator satelitarny
Orion spadł na trzecie miejsce (5,5%), przegrywając z
ER-Telekom (6,4%).
Liderem rynku płatnej telewizji pozostaje operator satelitarny
Trikolor TV, którego baza abonencka powiększyła się o 2,9% do 12,14 mln abonentów. Tempo wzrostu telewizji satelitarnej w 2016 roku było dwukrotnie niższe (450 tys.) w porównaniu z rokiem wcześniejszym, w którym wyniosło 830 tys..
W bieżącym roku rosyjski rynek płatnej telewizji nadal będzie zwalniać, ale zachowa tendencję rosnącą. Zgodnie z aktualną prognozą firmy badawczej
TMT-Consulting, w 2017 roku wzrost wyniesie o 1,9% do 43 mln gospodarstw domowych.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.