- Z przyjemnością rozpoczynamy kolejny rok pracy dla kanałów Turnera. Jesteśmy dumni, iż mogliśmy wspierać powrót kultowych „Atomówek” do Cartoon Network (więcej tutaj - red.), zrealizować kolejną edycję kampanii społecznej „Bądź kumplem, nie dokuczaj” z udziałem Grzegorza Krychowiaka, kreować wyobraźnię dzieciaków w ramach „Studia wyobraźni” (więcej tutaj - red.), zapuszczać wąsy przy listopadowej akcji „#Wąstopad” w TNT (więcej tutaj - red.) czy wspierać zwierzaki ze schroniska w ramach „Boom! I pomagam”. W tym roku nie zwalniamy tempa, przed nami kolejne wyzwania!
- podsumowuje Daria Duszyńska-Sałata, PR Director agencji dotPR.
- Obecność w social media od początku stanowi integralną część komunikacji kanałów Turnera. Moderujemy lub zarządzamy łącznie 6 profilami na serwisach Facebook, Instagram i YouTube - mówi Adam Ścibior, Social Media Director w agencji Get More Social. - Dla różnych marek i kanałów przyjęliśmy różne cele. Na fanpage’u TNT skupiliśmy się na budowaniu społeczności kochającej dobre kino. Z kolei prowadząc profil Cartoon Network, postawiliśmy na jeszcze bardziej przyjazne relacje z młodymi fanami stacji, kładąc nacisk na codzienną rozmowę - dodaje.
Miernik Satlink ST-5150 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem
Miernik Satlink ST-5150 do pomiarów zarówno cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2,...
690 zł Więcej...Mini PC Homatics BOX Q
Homatics BOX Q to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...
319 zł Więcej...SAT Kurier - 3-4/2023 wersja elektroniczna
Elektroniczna wersja SAT Kuriera 3-4/2023
12 zł Więcej...