dodano: 2017-08-08 12:19 | aktualizacja:
2017-08-08 13:37
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: UPC Polska
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Istotne wydarzenia II kwartału 2017 roku:
- Wprowadzenie w kwietniu usługi Replay TV
- Wdrożenie programu podnoszenia szybkości internetu dla obecnych klientów do minimum 60 Mb/s, co do końca roku zwiększy średnią szybkość internetu używanego przez klientów UPC Polska do 100 Mb/s
- 1/3 wszystkich klientów telewizji cyfrowej UPC wybrała już Horizon - platformę telewizji nowej generacji
- Z urządzenia ConnectBox zapewniającego Wi-Fi w cały domu korzysta już 1/4 wszystkich klientów usług internetowych
- Wzrost RGU o 56.800 w porównaniu z końcem II kwartału ub.r
Na koniec II kwartału 2017 roku 1.429.200 klientów UPC Polska korzystało z 2.957.500 usług (RGU), w tym:
- Klienci internetu: 1.117.500 (kwartalny wzrost o 6.000)
- Klienci telewizji cyfrowej: 1.013.900 (kwartalny wzrost o 3.400)
- Klienci telefonii: 627.900 (kwartalny spadek o 2.300)
- W drugim kwartale 2017 r. UPC Polska ponownie potwierdziło swoje zaangażowanie w rozwój innowacji oraz polskiej gospodarki. Rozszerzyliśmy zasięg naszej sieci światłowodowej o 40 tys. gospodarstw domowych oraz zwiększaliśmy wartość naszej oferty. Warto tu podkreślić realizację programu podniesienia prędkości internetu dla naszych klientów, która zapewnia lepszy dostęp do świata cyfrowej rozrywki, a także wprowadzenie na rynek przełomowej usługi Replay TV, dzięki której więcej klientów wybrało platformę telewizyjną nowej generacji – Horizon - powiedział Frans-Willem de Kloet, prezes zarządu UPC Polska.
* RGU – Revenue Generating Unit czyli liczba sprzedanych usług
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.