reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Sukces Hallmark Channel

dodano: 2004-10-05 21:52
autor: Adrian Gąbka | źródło: FT

hallmark Audrey Iwanczyszyn, wiceprezes Hallmark Channel, reprezentujący interesy kanału w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce określił rynek izraelski jako jeden z kluczowych w strategiach rozwojowych Hallmark Channel. Zapowiedział także przynajmniej dwie wizyty rocznie na terytorium tego państwa. Tamtejsi mieszkańcy, przyzwyczajeni do nieustannie trwającego konfliktu zbrojnego z wielką chęcią przyglądają się obyczajowym produkcjom, z których słynie Hallmark.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Hallmark jest dostępny niemal we wszystkich sieciach kablowych kraju oraz satelitarnej platformie. Podobnie, jak w przypadku europejskiej wersji, stacja emituje głównie autorskie produkcje filmowe i serialowe. Ocenia się, że kanał posiada szczególnie mocną pozycję wśród atrakcyjnej grupy docelowej - mieszkanek wielkich miast. Aż 79 proc. widowni izraelskiej wersji stacji stanowią właśnie kobiety. Nie przyciągają ich tutaj nudne talk showy i telenowele, doskonale znane widzom pozostałych stacji.

Sukces kanałowi zagwarantowały oryginalne produkcje autorskie. Firma, będąca częścią Crown Media posiada 110 mln abonentów w 122 krajach świata. Hallmark emituje swoje programy w 27 językach. W Izraelu uplasował się na trzeciej pozycji wśród kanałów międzynarodowych. W porównaniu z rynkiem europejskim, miejsce to jest nieporównywalnie wysokie. Stacja w sierpniu osiągnęła wynik 2,3 proc. udziałów w rynku, co jest prawie nieosiągalne dla międzynarodowych kanałów tematycznych na rynku krajów Europy Zachodniej. W Izraelu, który ma według dalekosiężnych strategii firmy stać się przykładem dla pozostałych wersji regionalnych kanału, programy emitowane są w języku hebrajskim i rosyjskim.

Pomimo tego, że stacja zaczynała w sposób wyjątkowo skromny, bez udziału znaczącej ilości gwiazd, teraz wiele twarzy pochodzących z produkcji Hallmarku wyrobiło sobie swoją renomę. Podobnie jak sam kanał, który już nie jest tylko skromnym nadawcą. Program na trwałe wpisał się w europejski rynek telewizyjny i wygląda na to, że jego pozycja na nim nieustannie będzie rosła. Polacy niemal na początku docenili walory tego kanału tematycznego. Cieszył się on niezwykłą popularnością na początku istnienia Wizji TV. Również Włosi po fuzji Stream i Tele+, kiedy z powodu cięć finansowych okrojono nowopowstałe Sky Italia, odczuli brak tej stacji telewizyjnej. Od września kanał ponownie jest dostępny w pakiecie.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Kanały


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik DVB-T/T2 HEVC DI-WAY 2020 Mini

Mini odbiornik DVB-T/T2 z HEVC/H.265 marki DI-WAY z trybem hotelowym...

99 zł Więcej...

Odbiornik DVB-T/T2/C Edision Nano T265+ HEVC (hotelowy)

Cyfrowy odbiornik DVB-T/T2/C z HEVC/H.265 marki EDISION dla Naziemnej Telewizji...

119 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.1 8K UHD 3,0m

Najnowszy kabel HDMI o długości 3,0m w wersji v2.1 dla...

65 zł Więcej...