Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Połączenie, którego zapowiedź została po raz pierwszy ogłoszona w listopadzie 2016 roku, będzie skutkowało powstaniem firmy medialnej o wartości
około 2,4 mld dol., obsługującej
29 mln abonentów. Jedynie amerykański
DirecTV ma większą liczbę klientów. Fuzja Dish TV i Videocon d2h została prawnie zatwierdzona pod koniec lipca 2017 roku, a następnie w grudniu 2017 roku zielone światło dał rząd.
Udziałowcy Dish TV będą posiadać 55,4 proc. nowego podmiotu, a udziałowcy Videocon d2h pozostałe 44,6 proc. Połączona platforma będzie się nazywała
Dish TV Videocon i będzie największą notowaną na giełdzie firmą medialną w Indiach.
Dish TV jest obecnie liderem indyjskiego rynku DTH z 24-proc. udziałem. Następne są:
Tata Sky z 23-proc. udziałem i
Videocon d2h z 21-proc. udziałem w rynku. Wynika to z danych z końca czerwca 2017 roku opublikowanych przez regulatora TRAI w Indiach.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.