Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Discovery i PGA Tour poinformowały o nawiązaniu strategicznego partnerstwa, w wyniku którego fani golfa będą mogli uzyskać dostęp do blisko 2000 godzin relacji z 6 tourów oraz blisko 150 turniejów rocznie. Oprócz praw do transmisji imprez
PGA Tour w telewizji linearnej na 220 rynkach, partnerstwo zapoczątkuje
nowy, dedykowany serwis streamingowy. Do jego stworzenia Discovery wykorzysta doświadczenie w rozwijaniu produktów skierowanych bezpośrednio do konsumenta, w szczególności Eurosport Playera. Nadawca planuje zainwestować we współpracę łącznie
ponad 2 mld dol. Kwota ta obejmuje akwizycję praw oraz rozwój wspomnianej platformy OTT, a poziom inwestycji ma rosnąć z roku na rok.
Partnerzy zamierzają nawiązać współpracę z wiodącymi nadawcami i operatorami z myślą o dotarciu do globalnej widowni poza Stanami Zjednoczonymi. Co więcej Discovery planuje wykorzystać potencjał swojego portfolio kanałów i produktów cyfrowych, bazując na bogatej bibliotece materiałów wideo udostępnionych w ramach współpracy przez PGA Tour.
Przedsięwzięciem pokieruje
Alex Kaplan, który dotychczas pełnił rolę EVP, Commercial for Eurosport Digital. Z jego pomocą serwis zyskał ponad milion subskrybentów. Przed dołączeniem do Discovery Kaplan pełnił kierownicze role w NBA oraz DirecTV/AT&T. Nowy zespół zarządzający zostanie ogłoszony niebawem. Znajdzie się w nim
Thierry Pascal z PGA Tour, odpowiedzialny za dystrybucję.
Jest to świetna wiadomość dla wszystkich miłośników golfa na całym świecie. Dzięki nawiązaniu pionierskiej współpracy z PGA Tour, Discovery i Eurosport po raz kolejny staną się miejscem wielkich emocji wokół prestiżowych wydarzeń sportowych. Zakończone niedawno Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Pyeongchang udowodniły, że stoi za nami globalny zasięg, znakomici eksperci, doświadczenie w przygotowywaniu najwyższej klasy transmisji telewizyjnych i tworzeniu rozwiązań skierowanych do konsumenta, a także relacje z partnerami na poziomie lokalnym
– powiedział David Zaslav, prezes Discovery.
Nawiązanie współpracy z silnym, globalnym partnerem, takim jak Discovery, pozwala nam dotrzeć do widowni także poza Stanami Zjednoczonymi oraz otwiera przed nami nowe możliwości rozwoju. Ogłoszenie partnerstwa z Discovery współgra z niedawnym otwarciem naszych biur w Londynie, Tokio oraz Pekinie - w ten sposób będziemy mogli jeszcze skuteczniej popularyzować tę dyscyplinę oraz wzmocnić jej wartość w oczach sponsorów
– podkreślił Jay Monahan, komisarz PGA Tour
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.