Kino Polska TV jest udziałowcem Stopklatki od początku nadawania kanału, czyli od 15 marca 2014 roku. Stacja ma zasięg ogólnopolski i jest dostępna w ramach MUX 1 naziemnej telewizji cyfrowej oraz w ofertach platform satelitarnych i sieci kablowych. Kanał ma 11,4 mln aktywnych abonentów, informuje nadawca.To dla nas kolejny, bardzo ważny krok w realizacji strategii Grupy Kino Polska, którą jest stworzenie jednej z pięciu największych grup medialnych w kraju. Przejęcie Stopklatki znacząco podniesie wartość skonsolidowanych przychodów Grupy Kino Polska i przyniesie nam szereg korzyści zarówno w zakresie synergii kosztów, jak i wielu innych obszarów działalności, na przykład przy negocjacjach cen zakupu licencji filmowych
– komentuje Bogusław Kisielewski, prezes zarządu Kino Polska TV SA.
Warto przypomnieć, że w styczniu br. spółka Kino Polska TV stała się jedynym właścicielem kanału naziemnego Zoom TV, kupując od Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej 236 udziałów spółki Cable Television Networks & Partners sp. z o.o., nadawcy tego kanału.Stopklatka TV idealnie pasuje do naszego portfolio, w którym przeważają kanały o tematyce filmowej. Dzięki telewizyjnym kompetencjom spółki Kino Polska kanał ten szybko wyrósł na lidera kanałów filmowych. Naszym nadrzędnym celem jest osiągnięcie znacznego przyrostu widzów i przychodów reklamowych z segmentu kanałów naziemnych. Jako grupa, w perspektywie co najmniej roku, chcielibyśmy osiągnąć przynajmniej 3-proc. udział grupy w oglądalności widowni komercyjnej w Polsce. Będziemy też rozwijać się na rynkach reklamowych w innych krajach, jak np. Czechy i Słowacja, gdzie już jesteśmy z podobną ofertą. Przy okazji dziękuję Agorze za kilka lat owocnej współpracy
– dodaje Bogusław Kisielewski.