reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

IMM: nc+ po raz pierwszy w zestawieniu

dodano: 2018-11-08 12:39 | aktualizacja: 2018-11-08 13:05
autor: Anita Kaźmierska | źródło: IMM/satkurier.pl

nc+ Instytut Monitorowania Mediów (IMM) zbadał wydatki reklamowe w październiku 2018 roku w wybranych branżach, w tym w telekomunikacyjnej. Większość październikowych reklam dotyczyła oferty na kartę (21 proc.) oraz ofert na abonament (21 proc.). W zestawieniu marek o największych wydatkach reklamowych w branży telekomunikacyjnej po raz pierwszy znalazła się platforma nc+.

Instytut Monitorowania Mediów październik 2018


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W październiku na pierwszym miejscu w zestawieniu marek o największych wydatkach reklamowych w branży telekomunikacyjnej znalazł się Plus, który wydał ponad 29 mln zł i wyprzedził Orange, T-Mobile, Play oraz po raz pierwszy nc+. W zestawieniu za wrzesień na piątym miejscu znalazł się Cyfrowy Polsat. Teraz miejsce to przypadło platformie nc+.

W branży telekomunikacyjnej większość październikowych reklam dotyczyła oferty na kartę (21 proc.). Na kolejnych miejscach w zestawieniu znalazły się m.in. oferta na abonament, sieci komórkowe, Internet oraz oferty dla firm.
 

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Polonica


reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

LNB Single BEST HG 101 Ultra Black 0,1dB

Najwyższej jakości konwerter Universal Single LNB o współczynniku szumów 0,1...

35 zł Więcej...

nc+ telewizja na kartę + moduł CI+

Oferta „nc+ telewizja na kartę z Pakietem Start+” z modułem...

199 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ ZERO 4K

Vu+ ZERO 4K - najtańszy odbiornik Ultra HD od koreańskiego...

649 zł Więcej...
reklama