reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

IMM: nc+ po raz pierwszy w zestawieniu

dodano: 2018-11-08 12:39 | aktualizacja: 2018-11-08 13:05
autor: Anita Kaźmierska | źródło: IMM/satkurier.pl

nc+ Instytut Monitorowania Mediów (IMM) zbadał wydatki reklamowe w październiku 2018 roku w wybranych branżach, w tym w telekomunikacyjnej. Większość październikowych reklam dotyczyła oferty na kartę (21 proc.) oraz ofert na abonament (21 proc.). W zestawieniu marek o największych wydatkach reklamowych w branży telekomunikacyjnej po raz pierwszy znalazła się platforma nc+.

Instytut Monitorowania Mediów październik 2018


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W październiku na pierwszym miejscu w zestawieniu marek o największych wydatkach reklamowych w branży telekomunikacyjnej znalazł się Plus, który wydał ponad 29 mln zł i wyprzedził Orange, T-Mobile, Play oraz po raz pierwszy nc+. W zestawieniu za wrzesień na piątym miejscu znalazł się Cyfrowy Polsat. Teraz miejsce to przypadło platformie nc+.

W branży telekomunikacyjnej większość październikowych reklam dotyczyła oferty na kartę (21 proc.). Na kolejnych miejscach w zestawieniu znalazły się m.in. oferta na abonament, sieci komórkowe, Internet oraz oferty dla firm.
 

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Polonica


reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Konwerter Twin Inverto Premium

Konwerter marki Inverto (Luksemburg) Universal Premium, został stworzony, aby sprostać...

69 zł Więcej...

Konwerter Unicable II Inverto 32 tunery (5278) ULTRABOX

Konwerter Unicable II marki Inverto pozwala na jednoprzewodową (szeregową) transmisję...

239 zł Więcej...

Karta USB WiFi Vu+ 600Mbps z anteną

Karta USB WiFi specjalna wersja do tunerów Vu+. Działa również...

120 zł Więcej...
reklama