Przypomnijmy, że w tym roku 4fun Media sfinalizowała szereg transakcji w tych obszarach, nabywając większościowe udziały w spółce CupSell (e-commerce), przejmując portal popkulturowy naEKRANIE (digital content) oraz kupując serwis mustache.pl (e-commerce). Ponadto grupa rozpoczęła działalność produkcyjną pod spółką Print Logistic (produkcja odzieży). W październiku 2018 r. uruchomiona została również sprzedaż gadżetów i odzieży przez internet w ramach spółki NAIMPREZE.pl.- Nasze wyniki, zarówno w ujęciu kwartalnym, jak i od początku roku, pokazują, że potrafimy skutecznie wchodzić w nowe, ale synergiczne dla grupy obszary działalności - mówi Ross Newens, prezes 4fun Media. - Liczmy na to, że działalności, które rozpoczęliśmy, zgodnie ze strategią grupy, w ciągu ostatnich miesięcy - czyli rozwój e-commerce oraz digital content - będą znacząco kontrybuować do wyników już w najbliższych kwartałach - dodaje Ross Newens.
Mini PC Homatics BOX Q
Homatics BOX Q to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...
319 zł Więcej...SAT Kurier - 5-7/2023 wersja elektroniczna
Elektroniczna wersja SAT Kuriera 5-7/2023
12 zł Więcej...Odbiornik AB CryptoBox 752HD Combo
Odbiornik HD Combo DVB-S2X, DVB-T2, DVB-C z kieszenią na moduły...
349 zł Więcej...