dodano: 2019-05-08 23:04 | aktualizacja:
2019-05-08 23:28
autor: Janusz Sulisz |
źródło: DrinkTV
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Setki godzin treści dla fanów drinków pomogą stworzyć znani celebryci z show biznesu.
- Cieszę się, że jestem częścią Drink TV. I jestem pewien, że abonenci zobaczą zupełnie nowy program dla siebie - mówi Zane Lamprey, komik, aktor, montażysta, producent i scenarzysta telewizyjny i filmowy, który na początku swojej kariery pracował nad projektami dla kanałów telewizyjnych Comedy Central, MTV, VH1, Nickelodeon.
Zane Lamprey
Transmisja projektu telewizyjnego jest dostępna na stronie internetowej kanału, a także na urządzeniach Roku, Apple TV, iOS i Android, na Amazon Fire, za 2,99 dol. miesięcznie lub 29,99 dol. rocznie. Abonenci otrzymają dostęp do ekskluzywnych treści, oznaczających wszystko, co najlepsze w kulturze. napoje, w tym nowe wzory znanych marek.
- Dlaczego kultura picia nie jest obchodzona tak jak jedzenie? - mówi Jared Cotton, współzałożyciel kanału.
- Staramy się to zmienić, tworzyć ekscytujące i ekscytujące programy, które podkreślają świat napojów, który przenika naszą kulturę, ale nie został jeszcze przyjęty ... aż do teraz.
Na początku projektu komik Zane Lamprey zaprezentuje swój nowy spektakl,
Four Sheets. To powtórzenie pokazu napojów podczas podróży, w którym gospodarz podróżuje po świecie, odkrywając zwyczaje, tradycje i sztukę spożywania różnych napojów alkoholowych. DrinkTV ogłosił również, że drugi sezon serialu będzie emitowany w 2019 roku wyłącznie na nowym kanale.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.