reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Apple TV+ wystartuje w listopadzie

dodano: 2019-08-20 13:48
autor: Anita Kaźmierska | źródło: bloomberg/satkurier.pl

Apple TV+ Apple Inc. planuje uruchomić subskrypcyjną usługę Apple TV+ w listopadzie 2019 roku, poinformowała agencja prasowa Bloomberg. Przypomnijmy, że w marcu odbyła się konferencja, podczas której firma zapowiedziała start Apple TV+ na jesień. Tym samym producent iPhone'ów dołączy do grona graczy takich, jak Netflix i Amazon (a w nadchodzących miesiącach także The Walt Disney Company, AT&T i NBCUniversal), którzy oferują usługi SVOD.

Apple TV+


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Jak podaje Bloomberg, katalog Apple TV+ będzie początkowo obejmował niewielki wybór treści, który będzie jednak stopniowo rozszerzany. Niewykluczone, że wprowadzony zostanie darmowy okres próbny.

Apple rozważa podobno różne strategie udostępniania premierowych treści. Zastanawia się nad oferowaniem pierwszych trzech odcinków jednocześnie, a następnych w cyklu cotygodniowym. Netflix ma tendencję do wypuszczania całych sezonów za jednym razem, podczas gdy HBO i Hulu często udostępniają odcinki co tydzień.

Apple TV+ będzie jedną z pięciu głównych usług subskrypcyjnych w ofercie Apple, obok Apple Music, nadchodzącą usługą gamingową Apple Arcade, Apple News+ oraz przestrzenią dyskową iCloud. Firma generuje również przychody z takich produktów, jak rozszerzona obsługa klienta AppleCare. Prawdopodobnie zacznie także generować przychody z Apple Card, która została wdrożona na początku sierpnia.

Apple nie ogłosiło cen dla Apple TV+, ale według nieoficjalnych źródeł, dostęp do Apple TV+ ma kosztować 9,99 dol. miesięcznie, co byłoby zgodne z Apple Music i Apple News+. Opłata za Netflixa i Amazon Prime wynosi 8,99 dol., a Disney+ planuje uzyskiwać 6,99 dol., gdy usługa zadebiutuje w listopadzie.

„Financial Times” poinformował, że Apple przeznaczył 6 mld dol. na oryginalne programy i filmy. To o wiele mniej niż Netflix, który zamierza w tym roku wydać ponad 14 mld dol. Początkowa lista programów Apple będzie obejmować: „The Morning Show”, „Amazing Stories” Stevena Spielberga, „See” z Jasonem Momoa, „Truth Be Told” z Octavią Spencer oraz serial dokumentalny o ekstrawaganckich domach o nazwie „Home”. Firma wydała właśnie drugi zwiastun „The Morning Show”, w którym występują Jennifer Aniston, Reese Witherspoon i Steve Carell.

Nowa usługa telewizyjna będzie częścią aplikacji Apple TV, która jest instalowana na urządzeniach firmy, a także będzie dostępna na produktach innych firm, takich jak urządzenia Roku i Amazon Fire TV oraz telewizory Samsung.

Analitycy sugerują, że Apple TV+ może w pierwszej połowie dekady uzyskać 100 mln subskrybentów, co uczyniłoby go głównym wyzwaniem dla Netflixa i Amazona.

Usługa Apple TV+ zostanie uruchomiona na całym świecie w ponad 150 krajach.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Platformy streamingowe


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Mini PC Homatics BOX R 4K + Tuner DVB-T2 na USB

Homatics BOX R z adapterem DVB-T2 na USB-C to dobry...

409 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ DUO 4K SE S2X FBC

Vu+ DUO 4K SE - najnowszy odbiornik Ultra HD 4K...

1 690 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ UNO 4K SE S2X FBC Multistream

Vu+ UNO 4K SE - najnowsza wersja tunera 4K od...

1 230 zł Więcej...