reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Więcej bezpieczeństwa i rozrywki w Netii

dodano: 2020-02-07 16:18
autor: Łukasz Knapik | źródło: Cyfrowy Polsat

Netia nie ma jak w sieci - Jeszcze szybszy i bezpieczniejszy światłowodowy dostęp do internetu, więcej rozrywki oraz GigaNagrywarka bez dodatkowych opłat w pakietach z telewizją - zapowiada Netia (grupa Cyfrowy Polsat). Sprzedaż nowej gamy tych ofert promocyjnych Netii wspierać będzie kampania reklamowa w telewizji, radiu i internecie.

Netia schody wzrost


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W poniedziałek, 10 lutego br. Netia ruszy ze sprzedażą nowych ofert promocyjnych światłowodowego dostępu do internetu oraz pakietów internetu z telewizją. Podstawowa, promocyjna opcja światłowodowego dostępu do internetu solo to 300 Mb/s z usługą „Bezpieczny internet” (ochrona 2 urządzeń, w tym telefonów z systemem Android) przez cały okres umowy w cenie 50 zł miesięcznie (3 miesiące na start bez opłat).

- Skala zagrożeń internetowych rośnie w bardzo szybkim tempie. Wzrost popularności bankowości i zakupów on-line sprawia, że rośnie również ryzyko finansowe. Chcemy pomóc naszym klientom chronić się przed tymi zagrożeniami, dlatego zdecydowaliśmy się dodać do usługi dostępowej, bez dodatkowych opłat, kompleksowe rozwiązanie bezpieczeństwa - powiedział Tomasz Dakowski, dyrektor generalny obszaru B2C w Netii. - Warto zwrócić uwagę, że usługa „Bezpieczny internet” zapewnia też zaawansowaną i bardzo skuteczną ochronę rodzicielską, która pozwala m.in. na zarządzanie czasem, jaki dzieci spędzają w sieci, jak również chroni je przed dostępem do pornografii - dodał.

Klienci, którzy wybiorą jeszcze szybszy internet (do 500 Mb/s lub do 1 Gb/s) w cenie odpowiednio 70 i 80 zł miesięcznie (również 3 pierwsze miesiące bez opłat) otrzymają serwis Tidal, który oferuje dostęp do muzyki na wielu urządzeniach.

Jeszcze więcej rozrywki w pakietach z telewizją

„Bezpieczny internet” i GigaNagrywarka Standard oraz Cinemax HD zostały, bez dodatkowych opłat, dodane do pakietów Netii z TV Premium (Dla Kibica, z m.in. Polsatem Sport Premium lub Dla Kinomaniaka, m.in. z HBO lub TV na Start z Canal+), w których za 80 zł miesięcznie (3 miesiące na start bez opłat) klienci otrzymują światłowodowy internet do 150 Mb/s oraz dostęp do ponad 100 kanałów TV i jednej z powyższych opcji TV Premium. Klienci, którzy wybiorą jeszcze szybszy internet światłowodowy (opcje: do 300 Mb/s, do 500 Mb/s lub do 1 Gb/s), otrzymają dodatkowo dostęp do serwisu Tidal.      

Z myślą o klientach, którym wystarcza podstawowa oferta telewizyjna, uzupełniona ewentualnie o serwisy VOD, taki jak HBO GO, operator oferuje pakiet internet 300 Mb/s z TV na Start (94 kanały w tym 51 w HD) za 60 zł miesięcznie (pierwszy miesiąc bez opłat). Również w tych pakietach Netia zapewnia, bez dodatkowych opłat, „Bezpieczny internet” oraz GigaNagrywarkę Standard. Wybierając szybszy internet - analogicznie jak w ofercie internetu solo - klienci otrzymują serwis Tidal bez dodatkowych opłat.

Dodatki w super cenach

Wersje pakietów internet z TV i HBO GO w Netii to wydatek dodatkowych 10 zł miesięcznie. Obowiązują przy tym promocyjne okresy (do 3 miesięcy) bez opłat. HBO GO kupowane jako osobna usługa to koszt od 19,90 do 24,90 zł miesięcznie.

Wraz z zakupem wiodących usług Netii (internet i pakiety z TV) klienci mogą również dokupić m.in. usługi mobilne (Netia Mobile) w wariantach od 1 do 3 kart SIM i cenie od 20 do 60 zł miesięcznie. W najtańszej opcji otrzymują nielimitowane połączenia głosowe, SMS, MMS, 2 GB pakiet danych. Taryfa za 30 zł zapewnia 12 GB danych, a po wyczerpaniu pakietu prędkość spada do 1 Mb/s. Za drugą i trzecią kartę SIM z tą taryfą trzeba dopłacić po 15 zł miesięcznie. Na przenoszących numer czeka bonus w postaci 3 miesięcy bez opłat (standardowo jeden miesiąc).

Silna kampania reklamowa

Sprzedaż nowych ofert wspierać będzie szeroko zakrojona kampania reklamowa w telewizji, radiu oraz internecie. Kampania telewizyjna składa się z jednego 45-sekundowego i dwóch 15-sekundowych spotów telewizyjnych, które będą emitowane od poniedziałku, 10 lutego do poniedziałku, 6 kwietnia br. w głównych i tematycznych kanałach Polsatu i TVN. Bohaterami spotów są - podobnie jak wcześniej - sympatyczne, futrzaste korniki, których zabawne dialogi wskazują, iż lubią one przegryzać się przez najlepszą ofertę rozrywki w Netii. Stąd w spotach nawiązania m.in. do Ligi Mistrzów UEFA (Polsat Sport Premium) i produkcji Canal+ i Disney’a.

Spoty radiowe (30- i 10-sekundowe) emitowane będą od poniedziałku, 17 lutego do niedzieli, 8 marca br. w kilkunastu stacjach (min. RMF, Radio Zet, Radio Eska) zarówno ogólnopolskich, jak i lokalnych.

Za kreację odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F). Spoty reklamowe powstały w domu produkcyjnym TFP, a animację zrealizowało studio Televisor. Z kolei za zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii IPTV


reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik TechniSat DIGIPLUS UHD S

DIGIPLUS UHD S to najnowszy flagowy dekoder uznanej, niemieckiej firmy...

1 190 zł Więcej...

Antena Famaval 80SP ceglasta

Portugalska antena podświetlana firmy Famaval 80cm, do odbioru wiązek satelitów...

79 zł Więcej...

Moduł DeltaCam Pro Twin REV 2.0 Deltacrypt CI

Uniwersalny moduł dostępu DeltaCAM Twin REV 2.0 Deltacrypt CI z...

520 zł Więcej...
reklama