Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Premiere może optymistycznie rozpocząć nowy rok z przeszło 3,25 mln klientów. Tak dobre wyniki spowodowane są szerszą i bardziej innowacyjną kampanią reklamową, która miała miejsce w czwartym kwartale 2004 roku. Wtedy też operator posłużył się reklamami telewizyjnymi, radiowymi, różnego rodzaju ofertami partnerstwa z sieciami kablowymi, plakatami, płatnymi publikacjami w prasie, bilboardami i oprawą stadionów piłkarskich.
Przeciętny Niemiec poświęcał dziennie 210 minut na oglądanie telewizji. Wśród abonentów Premiere największą popularnością cieszyły się RTL, Sat1 i ProSieben. Dobre wyniki oglądalności zanotowały także filmowe i sportowe kanały Premiere. Nadawca zwraca uwagę, że dobra passa powinna utrzymać się na początku 2005 roku, kiedy już wkrótce ruszy kolejny sezon znaczących rozgrywek piłkarskich.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.