Jak najlepiej wykorzystać swoją ambicję? Dlaczego zwolnienie z pracy to szansa na zawodowy remanent? Jak dać się złowić na LinkedInie? Na te i wiele innych pytań odpowiedzi będzie można znaleźć w najnowszym numerze (2/2020) dwumiesięcznika „Wysokie Obcasy Praca” (Agora), który ukazał się na rynku w czwartek, 12 marca br. Na okładce gazety znalazła się Arlena Witt - najsłynniejsza nauczycielka angielskiego w Polsce i gwiazda serwisu YouTube (kanał „Po cudzemu”).
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Arlena Witt, bohaterka okładki najnowszego wydania magazynu „Wysokie Obcasy Praca”, to nauczycielka i jednocześnie gwiazda serwisu YouTube. Jej kanał, za pośrednictwem którego uczy internautów języka angielskiego, działa od pięciu lat i ma ponad 480 tys. subskrybentów (dane za Agorą). Jak się buduje taki kapitał i na co warto zwrócić uwagę podczas nauki języka angielskiego - o tym opowiada w rozmowie z Magdaleną Warchalą.
Tematem numeru najnowszych „Wysokich Obcasów Praca” jest „Ambicja” - redakcja gazety przedstawia nie tylko rady dla ambitnych, a też rozmowy - o roli ambicji z doktor Ewą Jarczewską-Gerc oraz o tym, jak samemu nie utrudniać sobie życia - z profesorem doktorem habilitowanym Dariuszem Dolińskim.
„Zwolnili cię? Zrób remanent życia zawodowego” - do tego przekonuje Dariusz Duma, filozof i przedsiębiorca w wywiadzie z Joanną Mosiej-Sitek, redaktorką naczelną magazynu. Dorota Warakomska radzi „Nie daj się przegadać protekcjonalnym facetom”, a Jacek Santorski wyjaśnia, jak angażujemy się w pracę i jak znaleźć w niej sens.
Oprócz tego czytelnicy wydania dowiedzą się, jak zmniejszyć skutki długiego siedzenia przy biurku i jak skutecznie kontrolować stres, poznają wyjątkowe kobiety - m.in. Magdalenę Wierzycką, najbogatszą kobietę w Republice Południowej Afryki, oraz Anette Thomas, prezeskę Guardian Media Group, a także będą mogli zainspirować się do zmiany ubioru w myśl hasła „Wyrwij się z korporutyny!”.
Nowe wydanie dwumiesięcznika „Wysokie Obcasy Praca” jest dostępne w punktach sprzedaży prasy od czwartku, 12 marca br. Wydanie wspiera kampania promocyjna w prasie („Gazeta Wyborcza” i jej tygodniki, „Newsweek Polska” oraz „Wysokie Obcasy”, „Wysokie Obcasy Extra”) i w internecie (wyborcza.pl, wysokieobcasy.pl, Facebook i Google). Działania promocyjne przygotował dział marketingu „Wysokich Obcasów” (więcej tutaj).
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.