Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Początkowo LOGO miał ruszyć 17 lutego bieżącego roku. Przedłużyły się jednak prace nad ramówką stacji. Program ma być adresowany dla widowni z przedziału wiekowego od 25 do 49 lat. LOGO trafi do sieci kablowych na terytorium całych Stanów Zjednoczonych (Los Angeles, Nowy Jork, Boston, Filadelfia, Atlanta i San Francisco). Stacja będzie też dostępna w nieco mniejszych sieciach kablowych Time Warner Cable, RCN i innych. LOGO dołączy do pozostałych kanałów Viacom już dostępnych w Stanach Zjednoczonych: MTV, Comedy Central, BET i Spike TV.
Kanały mniejszości seksualnych powstają także w wielu krajach europejskich. We Francji rozpoczęto niedawno nadawanie Pink TV, w którym udziały mają wszystkie znaczące koncerny medialne. Pikanterii stacji dodaje poparcie byłego doradcy prawicowego prezydenta. Kolejne kanały dla homoseksualistów zapowiadane są też w Hiszpanii i Wielkiej Brytanii.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.