dodano: 2020-04-20 12:32 | aktualizacja:
2020-04-20 16:21
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: Vivendi/satkurier.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Całkowita liczba abonentów (indywidualnych i zbiorowych)
Grupy CANAL+, która teraz obejmuje również działalność M7, wyniosła na koniec marca 2020 roku
20,056 mln w porównaniu z 16,688 mln rok wcześniej, co oznacza wzrost o 3,368 mln abonentów. Natomiast
w pierwszym kwartale 2020 roku łączna liczba abonentów CANAL+ spadła o 235 tys.
W samej kontynentalnej Francji grupa miała
8,361 mln abonentów - o 145 tys. mniej niż rok wcześniej i o 55 tys. mniej niż trzy miesiące wcześniej. Przychody z działalności telewizyjnej we Francji kontynentalnej nieznacznie spadły o 0,7 proc.
Przychody z zagranicznej działalności wzrosły w porównaniu z pierwszym kwartałem 2019 roku o
35,3 proc., dzięki silnemu wzrostowi liczby abonentów rok do roku (+3,513 mln) do
11,695 mln, który był spowodowany zarówno wzrostem organicznym, jak i integracją z M7. W skali kwartału
liczba abonentów CANAL+ na zagranicznych rynkach spadła o 180 tys.
Nie podano w komunikacie, ile abonentów ma polska
Platforma CANAL+. Ostatnim ujawnionym wynikiem był ten z końca czerwca 2019 roku - 2,163 mln abonentów.
Jak poinformowano w komunikacie, obecny kryzys zdrowotny Covid-19 wpływa na wszystkie źródła przychodów Grupy CANAL+. Grupa podejmuje działania w celu zapewnienia ciągłości większości swoich działań i wdrażania inicjatyw solidarnościowych, jednocześnie zwiększając czujność w przeglądzie wydatków i inwestycji.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.