dodano: 2020-04-28 14:09 | aktualizacja:
2020-04-28 16:05
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: Sky/satkurier.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Z raportu Sky wynika, że jego abonenci
spędzają dziennie średnio o 1 godzinę 12 minut przed telewizorem więcej niż przed wybuchem pandemii. Daje to średnio
5 godzin 30 minut dziennie. Wzrost ten jest jeszcze większy w przypadku młodszych grup wiekowych. 16-34-latkowie oglądają telewizję średnio o 1 godzinę 25 minut dziennie więcej w porównaniu ze stanem sprzed wybuchu epidemii.
Z kolei czas korzystania z aplikacji internetowych w ramach Sky Q wydłużył się o prawie 70 proc. Dotyczy to m.in.
Netflixa i YouTube.
W związku z tym, że praca zdalna nie wymaga marnowania czasu na dojazdy, abonenci Sky zaczynają oglądać telewizję wcześniej niż zwykle, a najwyższa oglądalność notowana jest około 20:00 zamiast 21:00. Wzrosło także zainteresowanie treściami na życzenie w godzinach rannych (9:00) i popołudniowych (14:00 - 16:00).
A ponieważ łączność jest teraz ważniejsza niż kiedykolwiek wcześniej, ludzie szukają sposobów kontaktowania się ze swoimi bliskimi. Co ciekawe, skłaniają się ku tradycyjnym metodom -
Sky Mobile odnotował 60 proc. wzrost w zakresie połączeń głosowych wykonywanych przez jego klientów. Abonenci Sky Mobile rozmawiają przez telefon średnio przez nieco ponad godzinę w tygodniu. Natomiast użycie usługi internetowej
Sky Broadband w marcu wzrosło o 33 proc. rok roku roku.
Jeśli chodzi o telewizję, duże wzrosty oglądalności zanotowały
kanały informacyjne Sky News (230 proc.), BBC News (70 proc.) oraz ITV (53 proc.), a także
filmowy Sky Cinema (45 proc.) i
kulturalny Sky Arts (55 proc.). Wzrosło też zainteresowanie
treściami VOD dla dzieci - o 40 proc.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.