reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Polsat i Plus zmienią logo [wideo]

dodano: 2021-06-10 12:20
autor: Anita Kaźmierska | źródło: Cyfrowy Polsat

Polsat nowe logo 10.06.2021 Tego chyba nikt się nie spodziewał. Po wielu latach Polsat i Plus zmieniają swoje logotypy. Najbardziej zaskakujący jest brak charakterystycznego słoneczka z promieniami w nowym znaku graficznym Polsatu. Za to cieszy ujednolicenie logo obu marek - Polsatu i Plusa, w których wykorzystano tę samą czcionkę i podobny element graficzny w kształcie koła. Nadto w komunikacji korporacyjnej używana będzie nowa nazwa Grupy - Grupa Polsat Plus.

Polsat nowe logo 10.06.2021


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.

Zaczynaliśmy od jednego satelitarnego kanału telewizyjnego, który nazwaliśmy PolSat. Byliśmy pierwszym komercyjnym kanałem telewizyjnym. Trochę później Plus udostępnił możliwość komórkowych rozmów telefonicznych. I tak zapoczątkowała się wolność w korzystaniu z usług telekomunikacyjnych. Obecnie, prawie 30 lat później oferujemy milionom naszych widzów i klientów pakiet wielu usług pod markami Plus i Polsat. Umożliwiamy ludziom komunikowanie się z rodziną, przyjaciółmi, znajomymi, pracę, naukę, surfowanie w internecie bez ograniczeń, gdzie mogą cieszyć się np. rozrywką, sportem czy informacją, mogą również rozwijać swoje biznesy. Mogą cieszyć się kontentem i emocjami, jakie dostarczamy. Wszystko to jest dostępne w wybranym przez siebie miejscu, czasie i na dowolnym urządzeniu

- mówi Zygmunt Solorz.

Plus jest marką, która oferuje najwyższej jakości usługi telekomunikacyjne, w tym najlepsze w Polsce 5G, a Polsat to najatrakcyjniejszy kontent. Dzięki integracji usług telekomunikacyjnych z kontentowymi dostarczamy usługi: „Dla każdego. Wszędzie”. Każda z naszych usług indywidualnie to atrakcyjna oferta i silna, wiarygodna marka, ale prawdziwy potencjał realizujemy jako Grupa, oferując pakiet usług w korzystnej cenie. I dzisiaj nadszedł ważny dzień - rozpoczynamy nowy rozdział w historii Grupy - przedstawiamy nowe logotypy wspomnianych naszych najważniejszych i kluczowych marek: Plusa i Polsatu. Nowe logotypy zostały zaprojektowane przede wszystkim z myślą o przejrzystości i łatwości ich odbioru przez naszych widzów i klientów: z jednej strony tak, by wizualnie kojarzyły się z tą samą Grupą, a z drugiej - by zachowały swoje indywidualne wartości. Plus to telekomunikacja, a Polsat to kontent. Będziemy też w komunikacji korporacyjnej używać nowej nazwy Grupy, podkreślającej tę zależność i współdziałanie – Grupa Polsat Plus.

Grupa Polsat Plus – „Dla każdego. Wszędzie”

Grupa Polsat Plus jest dzisiaj obecna z oferowanymi usługami w prawie co drugim domu w Polsce, mieszkańcy Polski korzystają z ponad 18 mln usług internetu i telefonii, a jej programy ogląda codziennie prawie 20 mln ludzi. To pakiety usług i produktów w segmencie telekomunikacji - pod marką Plus oraz produkcja i dostarczanie kontentu - pod marką Polsat.
 

Inspirują nas klienci i ich satysfakcja. Inspiruje nas tworzenie i ciągły rozwój. Plus, już dzisiaj, rozwija sieć przyszłości - 5G - największej i najszybszej w Polsce. Nieco ponad rok temu rozpoczęliśmy budowę sieci 5G i obecnie już ponad 12 mln mieszkańców Polski może korzystać z nowej technologii 5G, która oferuje transfer danych do 600 Mb/s bez kabla. Dajemy wolność naszym klientom w korzystaniu z szybkiego Internetu gdziekolwiek są. I będziemy dalej dynamicznie rozwijać sieć 5G i jej ogromne możliwości dla naszych klientów. Polsat to dzisiaj niemal 40 kanałów telewizyjnych – oferujących kontent w każdym istotnym segmencie widowni, w tym kanał informacyjny Polsat News czy rodziny kanałów Polsat Sport oraz Eleven Sports. Emitujemy ponad 300 tysięcy godzin kontentu rocznie. Mamy prawie 9 mln odbiorców usług telewizyjnych platformy cyfrowej, telewizji internetowej (IPTV, OTT Stream) oraz aplikacji z programami na żądanie (VOD/Ipla). Dostarczamy nasz kontent poprzez internet na dowolnym urządzeniu i w dowolnym czasie - „Dla każdego. Wszędzie”

- mówi Mirosław Błaszczyk, prezes zarządu Cyfrowego Polsatu i Polkomtela, operatora sieci Plus.

Nowe logotypy Plus i Polsat odzwierciedlają czytelną wizję marek

Nowy branding został zaprojektowany tak, aby czytelnie opisywał usługi i produkty pochodzące z Grupy Polsat Plus. Nowe logotypy strategicznych i kluczowych marek Plus (odpowiadającej za „connectivity”) i Polsat (odpowiadającej za „content”) w sposób spójny identyfikują je z Grupą. Zostały zaprojektowane z myślą o przyszłości, przejrzystości i wykorzystują specjalnie zaprojektowaną dla Grupy, indywidualną typografię, charakterystyczny element graficzny oraz kolory. Zielony kolor Plusa to m.in. innowacja i rozwój oraz troska o środowisko i lepsze życie. Żółty kolor Polsatu to energia, radość i optymizm płynące ze słońca - nierozerwalnie związanego z Polsatem. Dzięki temu marki będą w sposób prosty i wyrazisty kojarzyć się z Grupą, jednocześnie zachowując swój indywidulany charakter i przekaz.
 

Nowe, spójne logotypy Plusa i Polsatu to sposób na lepsze komunikowanie naszych usług i ich łatwiejsze kojarzenie z nami przez klientów. Chcemy wyeksponować wartości naszych marek w sposób przejrzysty, prosty i wyrazisty tak, aby widzowie i klienci wiedzieli, że jest to marka z Grupy Polsat Plus, że odpowiada na ich indywidualne potrzeby, że jest to usługa najwyższej jakości oraz że korzystanie z nich, szczególnie w pakiecie, zapewnia im atrakcyjną cenę. Zgodnie z naszą przewodnią myślą strategiczną: „Dla Każdego. Wszędzie”

- mówi Piotr Gaweł, członek zarządu Polkomtela, operatora sieci Plus.

Zaprezentowane nowe logotypy mają rozpocząć ewolucyjne zmiany w portfolio marek Grupy oraz strategii ich komunikacji. Zmiana ta ma charakter stopniowy, jest zaplanowana i rozłożona w czasie na kilka etapów. O kolejnych krokach w tym zakresie Grupa ma informować na bieżąco.




Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Polonica


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

SAT Kurier - 1-2/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 1-2/2023

12 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ DUO 4K SE S2X FBC

Vu+ DUO 4K SE - najnowszy odbiornik Ultra HD 4K...

1 690 zł Więcej...

SAT Kurier - 3-4/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 3-4/2022

12 zł Więcej...