Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Eksperci na rynku rosyjskim oczekują, że Domasznyj telekanał szybko zdobędzie dużą widownię. Co więcej, duże przebicie będą miały reklamy dla gospodyń domowych, które robią w Rosji 90 proc. zakupów do domu.
Nadawca kanałe przewiduje, że do końca 2005 roku stacja powinna zdobyć 1,8 proc. rynku i 2,6 proc. wśród damskiej widowni w Rosji. Do końca 2007 roku planowany jest wzrost obu wskaźników odpowiednio do 3,5 proc i 5,3 proc.
Firma STS Media w zeszłym roku kupiła kilka mniejszych stacji telewizyjnych w Rosji, w tym moskiewską stację M1 (nie mylić z ukraińską M1 znaną z Amosa 2) oraz T-8 i Variant z Kazania oraz Neva Channel z Petersburga, które teraz będą nadawać programy w ramach projektu Domasznyj telekanał. Według nieoficjalnych informacji STS Media zapłaciła za te 4 stacje 50 mln dol., ale za samą moskiewską M1 aż 40 mln dol.
Program stacji Domasznyj telekanał pojawi się w 25 regionalnych sieciach kablowych w Rosji. Łącznie będzie aż 52 większych miastach Rosji.
Przekaz satelitarny pojawił się już na rosyjskich satelitach Ekspress AM-22 na 11,044 GHz, pol. V, SR=29800, FEC=3/4 w ramach pakietu STS, gdzie są Domasznyj telekanał (+0h) i Domasznyj telekanał (+2h) z identyfikatorami Z+0 i Z+2.
Te same kanały z innym przesunieciem czasowym sa na Ekspressie AM-11 z pozycji 96,5E na tej samej czestotliwości i z tymi samymi parametrami przekazu. Tam są wersje przesunięte o +4 i +7 godzin.
strona internetowa Domasznyj telekanał
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.