reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Kanał Sportowy uruchomi własną platformę OTT

dodano: 2021-11-02 13:04 | aktualizacja: 2021-11-02 17:36
autor: Anita Kaźmierska | źródło: Redge Media

Kanał Sportowy Kanał Sportowy, działający na platformie YouTube, zdecydował się zainwestować we własny serwis OTT. Pozwoli to na publikowanie treści bez cenzury i na większą elastyczność w tworzeniu marketingowych perspektyw dla sponsorów. Widzowie będą mogli śledzić sportowe programy Mateusza Borka, Michała Pola, Tomasza Smokowskiego, Krzysztofa Stanowskiego i Macieja Sawickiego w ramach aplikacji na wiele urządzeń, w tym na telewizory smart. Jej opracowanie powierzono warszawskiej firmie Redge Media, która dostarcza rozwiązania m.in. dla player.pl.

Kanał Sportowy YouTube
Kanał Sportowy


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Kanał Sportowy to internetowy kanał społecznościowy o tematyce sportowej, który powstał pod koniec 2019 roku, a jego pełna działalność rozpoczęła się w marcu 2020 roku. Łącząc publicystykę sportową z humorem, w ciągu pierwszych kilku dni Kanał zgromadził na YouTubie ponad 50 tys. subskrybentów, a obecnie ma ich prawie 600 tys.

Aby kontynuować szybką, ale stabilną ekspansję i zabezpieczyć bieżącą działalność, właściciele Kanału zdecydowali się rozszerzyć swój model biznesowy o udostępnianie treści na własnej platformie, co z kolei pomoże w monetyzacji, dostarczaniu produktów i aktywacji nowych formatów. Do tej pory Kanał był ograniczony pod względem zawartości. Dzięki tej decyzji Kanał Sportowy zyska niezależność w doborze partnerów i prezentowaniu własnych poglądów.
 
Podpisanie umowy między Redge Media a Kanałem Sportowym. Od lewej: Przemysław Frasunek - członek zarządu Redge Technologies, Aleksandra Witkowska - Digital Manager w Arskom, Maciej Sawicki - prezes Kanału Sportowego

Redge Media, kompleksowa platforma technologiczna do budowy telewizji internetowej, dostarcza rozwiązania m.in. dla player.pl. Dzięki bogatemu doświadczeniu i wiedzy w zakresie usług wideo OTT, Redge Media ułatwi teraz Kanałowi Sportowemu przeniesienie swoich unikalnych treści do własnego rozwiązania OTT. Ponadto strategię produktową i wdrożenie usługi OTT wspierać będzie polska agencja marketingu sportowego Arskom.

Kanał Sportowy planuje ewoluować oraz zrewolucjonizować interakcje i doświadczenia użytkowników. Dzięki własnej usłudze OTT Kanał będzie mógł swobodnie oferować możliwości sponsoringowe, które wcześniej nie były dostępne. Mając zapewnioną swobodę wypowiedzi, Kanał będzie dostarczał więcej codziennych treści i planuje wprowadzić czat, komentarze, quizy i interakcje, a wszystko to w czasie rzeczywistym.
 

- Kiedy kanał YouTube rozwija swoją działalność, ważne jest, aby być w pełni zdolnym do zarządzania publikacją treści i odpowiednim doborem reklam. Kanał Sportowy, aktualnie prawdopodobnie największe medium o tematyce sportowej w telewizji internetowej, doświadczył ostatnio kilku komplikacji, na które Redge Media świetnie odpowiada. Dzięki naszej rodzimej technologii nie będzie ograniczania ani wstrzymywania biznesu. Pozostaje tylko energia i kreatywność gospodarzy programów, która wydaje się rosnąć z każdym tygodniem - mówi Przemysław Frasunek, członek zarządu Redge Technologies.

- Dla nas był to w pełni logiczny kolejny krok. Cieszymy się, że możemy nadal dostarczać wartościowe i angażujące treści sportowe. Sport sam w sobie jest nieprzewidywalny, więc nikt nie wie, co czeka nasz Kanał w przyszłości. Na razie cieszymy się, że możemy rozpocząć pracę nad treściami, które rozszerzą naszą działalność na YouTubie, dodając nowe funkcje, które nie byłyby możliwe w poprzedniej infrastrukturze. Redge Media zrobiło krok do przodu i zapewniło nam narzędzia niezbędne do kontynuowania gry na naszych warunkach - mówi Maciej Sawicki, prezes Kanału Sportowego.



Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii VOD/OTT


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Antena sat dla TIR-a 60 cm

stalowa antena 60 cm przenośna na przyssawkę dla TIR-owców.

169 zł Więcej...

Multiswitch TechniSat CE 9/8 HD

Markowy (niemiecki) multiswitch TechniSat CE 9/8 HD rozdziela sygnał niezależnie...

290 zł Więcej...

Moduł HD+ z kartą 6m

Moduł HD+ z kartą HD+ (gotowy na odbiór w Ultra...

399 zł Więcej...